Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Zonnepanelen

    nee erik voor dames is dat snel, voor ons uiteraard veels te lang
  2. volgens mij staan die gegevens gewoon in zijn post hoor
  3. Kijk Ronald begrijpt hem..........
  4. EdK

    fotografie

    Dit zie ik Cyrus ook wel doen hoor..
  5. Om zetels te verwijderen moet je de stoel naar achteren schuiven en dan zie je in de rail 2 bouten zitten met een soort van Torx bouten Deze los schroeven en dan de stoel naar voren schuiven en dan zie evenzo 2 bouten in de rail achter zitten. Deze ook los nemen en dan staat de stoel in principe los Dan zo en zo zorgen dat hoofdsteun is verwijderd zodat je hem makkelijk uit de wagen getild krijgt Denk wel dat je dit het makkelijkst met zijn tweeën kunt doen om lak beschadigingen tegen te gaan
  6. Jij wel !! Je probeert al elke keer te komen
  7. Ach je moet ermee overweg kunnen , denk dat erik daar ook geen last van heeft.
  8. nog effies en dan snap je hem helemaal
  9. nee nee het is een combinatie van connectoren en bekabeling !! dus 1/2 geniaal ??
  10. Goh laat ik me hier nu geheel in kunnen vinden...... 8-)
  11. die laat een lamp branden met één draad !?
  12. ja elke schoolvakantie weer..................... late leerling zeker ?
  13. je snapt het nog niet menno wat hemi bedoeld
  14. Witte Yeti is volgens mij één van de weinige die hiermee bezig is geweest omdat bij hem dit mogelijk was op zijn Yeti. Dus even wachten tot hij dit leest of hem even PB ( mail) sturen als t langer duurt
  15. Welnee man , gewoon dit even van tevoren bestellen bij Superskoda ! De kit heb je nog ! http://www.superskoda.com/Skoda/YETI/Yeti-bug-stone-hood-deflector-MARTINEK-AUTO
  16. wou je zwemmend komen dan Kees ?
  17. Ik ook, maar meer om een iets centrale plek voor beide konings landen te krijgen ! Maar als de opkomst gaat tegenvallen dan rij ik net zo makkelijk door naar Aalst hoor ! Want als de vlamingen verleden jaar de tocht naar ons konden maken dan vind ik dat wij dat ook daar naar toe moeten kunnen maken. toch ?
  18. dan heb ik bij mijn Yeti uitvoering de mogelijkheid om in maxidot de Km/h teller op mijlen te zetten en een ieder kan dit ook doen met zijn navigatie systeem
  19. Heel simpel uitgelegd is de VCDS kabel met de software een stuk gereedschap om in de computer te komen en een deeltje van de software in deze computer in je wagen diverse instellingen te kunnen aanpassen. Dit is niet iets wat je bij je wagen erbij krijgt omdat 99% van de mensen niet zou weten hoe hier mee om te gaan en hiermee aan hun wagen schade zouden kunnen geven. Maar als je in deel van VCDS een beetje zou lezen dan kun je een idee krijgen van hoe het VCDS eruit ziet ( grafisch ( software)) en wat er globaal is te veranderen aan instellingen. En dat aanpassen kan per model soms verschillend zijn. Dus wat met mijn Yeti mogelijk is dat hoeft met jouw Fabia niet mogelijk te zijn, maar andersom kan dit ook zo wezen.
  20. awel een plakwaaier he
  21. EdK

    koplampsproeiers

    In nederland lopen er meer gekken buiten dan binnen het gekkenhuis. Naar de spoorviaducten waren de viaducten op de snelwegen aan de beurt En zo'n ervaring gaat je niet in de koude kleren zitten, en blijft je leven bij je Ik heb dat in een andere vorm ervaren en draag ik mee met me tot me laatste zucht. En je leert er uiteindelijk mee omgaan maar het blijft je altijd bij
  22. EdK

    koplampsproeiers

    leuk dat dit dus wegbezuinigd is. Of het heeft te mken met een ollandse of Belgische uitvoering ? maar ja in belgië zal er standaard een stenenvanger opzitten en bij ons niet en vandaar dat onze ramen telkens sneuvelen op de vlaamse wegen.......... waalse mogen we niet komen van de vlamingen
  23. Dacht ik al want Snelle die kon het woord Plakwaaier volgens mij weer niet
  24. EdK

    koplampsproeiers

    Waar de pijlen staan in zwart daar achter de klepjes zitten de koplamp sproeiers en deze komt naar buiten zodra de koplampen gesproeid moeten worden dit is normaal na 4 keer je ramen sproeien en dan de 5 keer dan komen de sproeiers met kapje naar buiten en sproeien je koplamp Klik op foto om plaatje groter te maken
  25. en deze ook geactiveerd ??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe