Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Faultcode

    Ach ik weet het alleen schep ik er niet over op Het is een gave ! :D
  2. Tsja dat had ik je min of meer gister al voorspeld. Dat het veel geld was maar dat je bij een ander waarschijnlijk nog duurder uit zou zijn. Zolas al gezegd ben ik daar al enkele jaren terug achter gekomen en de verzekerings agent ook.
  3. Gaan we verder met de discussie over de premies van verzekeringen of waar het behoort te staan Maw wat is het belangrijkst in deze ? En ja je hebt gelijk maar zoals marco al zegt moet er wat aangepast worden in tekst Dus ben je al wat verder gekomen mbt de premie voor de verzekering of is de premie die je nu betaald uiteindelijk nog redelijk ondanks de hoge prijs ??
  4. Geef me de software maar voor het 3D programma hoe een pistool te maken
  5. Blijven we met dit trieste gebeuren wel on topic !!??
  6. Wel erik het stond in mijn dealers mijn verzekeringen heeft dit forum niet Jij hebt het wel aangemaakt en ik heb het verplaatst naar Algemeen Maar ben je hierdoor bang dat niemand het meer leest ? http://www.skodaforum.eu/forum/14-mijn-dealer/ dit is de link waar het stond
  7. Wel Menno denk dat het er alleen maar minder op wordt Daar er overal mensen uitvliegen en steeds minder mensen hetzelfde of meer werk moeten doen zullen ook dit soort dingen steeds vaker voorkomen, helaas
  8. Tsja Marco helaas moeten we je daar gelijk in geven
  9. Dat het stuitend is daar zijn we het wel over eens hoor. Maar probeer je duidelijk te maken dat het bijna normaal is en dat je hier nog meer mee te maken krijgt in diverse vormen
  10. Er ligt een nieuwe job voor je klaar Menno. Ga straks maar eens proberen om de naam van je SPP van het briefpapier te veranderen naar die van je SMM Ben al 15 jaar bezig om die van me pa weg te krijgen En hij mag nog steeds meedoen met de staats / post / en bankgiro loterij waar we maandelijks op zijn naam post binnen krijgen En ja het is zeer irri maar je kunt je er uiteindelijk maar bij neerleggen want je krijgt toch niet de excuses die jezelf wel zou geven na zo'n misser
  11. Ach ja bekende dingen Menno. Heb de uitvaart betaald voor het uitstrooien op het veld van de begraafplaats Krijg ik vandaag een rekening van de gemeente Pénd van een ruime 350 eurie voor het uitstrooien van mijn moeder op het veld van de begraafplaats Dus ja we kunnen weer even de papieren in binnenkort om van één van de twee het geld terug te krijgen. En zo laatst ook weer een rekening van de gasservice voor het schoonmaken van een gashaard in Januari Maar ja ik heb niemand binnen gelaten hiervoor en Ma is sinds november niet meer op de aarde
  12. En het maakt hier ook nog uit welke leeftijd je hebt Zit je onder de 25 jaar dan ben je een risico groep en is de premie navenant ook hoger En dan wordt ook nog bepaald waar je in holland woont Woon je in steden en in het westen dan stijgt de premie ook nog eens omdat je in een risico gebied woont
  13. EdK

    Faultcode

    en als je je foutcodes reset Komt hij na afgesloten te hebben en weer op foutcodes gekeken te hebben weer terug ? Kan zijn dat hij al is opgelost mar dat hij in garage bijvoorbeeld niet is gewist / gereset en jij nu op verkeerde been wordt gezet
  14. Tsja nu heb ik de afstandsbediening wel maar heb geen tijd want ik mot eerst me troep opruimen voor ik mag kijken
  15. EdK

    Faultcode

    Kijk eens bij http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html en dan rechts zie je in menu iets met foutcodes staan en dan de Uxxxx nemen en dan je U1112 in die lijst even opzoeken Kan zijn dat hij erin staat.
  16. hebben ze geen winterbanden voor race fietsen ? Wat een watjes, gewoon oversturen die gasten echte mooi weer rijders blijkbaar
  17. Ja de mijne was ook met 60 eurie verhoogd en inderdaad ook de reden die Kees al aangeeft. En tsja in verleden al menigmaal een ander een offerte laten maken maar ik ben bij de KNMV met all risk en WA/brand diefstal gewoon het goedkoopst uit Ook bij de verzekeringsmaatschappij waar ik meerdere andere polissen heb lopen kon niet onder mijn huidige prijs. Dus ik ben bang dat dit ook voor jou gaat gelden Erik, of je moet in de kleine letters een boel laten. Mar ja dan heb je een lage premie en indien je aanspraak wil doen dan pis je misschien naast de pot en ben je uiteindelijk nog duur uit
  18. EdK

    Faultcode

    Nee zou niet weten Als ik een foutcode zie dan staat er ook echt bij wat het is Dus bv dat het om het rechter dagrijlicht bv gaat
  19. EdK

    Nieuw

    ook vier wielen eronder en één in de wagen ?
  20. EdK

    Appie

    nope, loop lekker me eigen route in de XL
  21. pure werkverschaffing
  22. zet r alleen de steekmaat 5x100 of 5x112 en de profieldiepte nog even bij en eventueel op welke type's te gebruiken. zelf deze banden op me Yeti in andere grote zitten maar op zich goede en slijtvaste banden
  23. hier ook alleen geen bergen en sneeuw erbij
  24. Wel montercarlo onderdelen kun je zo en zo vinden op www.superskoda.com en dan praten we over de voorkant mbt gril En ja je dak spuiten ?? Waarom niet wrappen ? Google daar maar eens op ! Wrappen houd in dat er een soort van stikkerplastic op de delen wordt aangebracht waar jij die wil hebben. Voordeel ervan is dat het bij verkoop eventueel weer verwijderd kan worden. http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-Facelift-MONTE-CARLO-grille-upper-part-OEM-Skoda
  25. EdK

    wagen volgeladen

    wat ligt er onder die dubbelle bodem dan ??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe