Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 04/24/12 in alle zones

  1. De 1.2 TSi heeft een uitschakelbare waterpomp. Deze schijnen ook wel eens problemen te geven, maar dan krijg je meer het iedee van oververhitting. Bij koude motor wordt de waterpomp "los" gekoppeld zodat er geen water circuleert door de motor. Hierdoor warmt de motor sneller op omdat je geen circulatie hebt. Bij een bepaalde koelmiddeltemp wordt de waterpomp weer "verbonden" zodat het koelmiddel rond gepompt wordt. Ze doen dit om de motor sneller op temperatuur te krijgen i.v.m uitstoot ed. Bij mijn 1.2 duurt het ongeveer een minuut of 3 /4 voordat ie op 90 graden staat. Winter of zomer maakt niet zoveel uit.
    1 punt
  2. Dat is toch normaal? Je hebt er per slot van rekening een nieuwe voor terug gekregen. Volgens mij moet de dealer de vervangen onderdelen ook bewaren voor het geval er een controle vanuit PON komt.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe