Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 09/01/21 in alle zones

  1. Yeah, nog twee dagen en dan gaat het feest beginnen! De auto is nu helemaal klaar. Naast hetgeen ik in mijn vorige post al schreef, hebben we er 4 nieuwe banden onder gelegd, is er nog een nieuwe waterpomp in gegaan en is er een koelvloeistoflekje gedicht. Moet goed komen Omdat sommigen van jullie gaven aan het leuk te vinden om ons te volgen: klik op deze link. Je komt dan op een pagina waar alle teams die de live-tracking hebben aanstaan, zichtbaar zijn. Aan de rechterkant van de pagina zit een tabje “teams”. Als je daar zoekt op team 211 (4 Crimestoppers), en op ons logo (zie hieronder) klikt, dan zie je waar wij uithangen. Dan weet je of we een beetje op schema liggen om op tijd in St. Tropez aan te komen O ja, de nu aangegeven locatie is de locatie waar we gesleuteld hebben, en niet het adres waar de auto te vinden is
    2 punten
  2. Gourmet jij altijd alleen ??? Isse niet echt 100% NL Brandbeveiliging is één van de dingen die na de nieuwjaars brand van Volendam giga veranderd aangepast zijn. Dat begint al met de bekabeling , dan de slowups (sirenes) en hun brandvertragende kabels En dan alleen al het leggen van de bekabeling, vroeger was het met open bochten in pijp en goot Nu moet alles in pijp maar met gesloten bochten. En dan nog het verhaal met noodverlichting en aanduidingen ... Het is soms niet bij te houden hoe de veranderingen daar in zijn. Soms geheel terecht maar soms ook erg overtrokken en/of tegenstrijdig. Voorbeeld van laatste: Voor de bekabeling van slowups moet je dus functiebehoud kabels gebruiken die een X tijd tidens brand hun functie moeten behouden. Dus de slowup van spanning voorzien. Alleen als je dan de slowup zelf hebt, die is geheel van plastic en 0% functiebehoud En Zover ik weet is dit altijd al geweest dat op plafonds de melder gewoon op plafond werd geplaatst en niet een 20 a 30cm er vanaf. Dan spreek ik over normale plafond hoogte's Heb je een hal of kantine met een plafond van bv 4 tot 6 mtr hoog dan monteerde wij de rookmelders wel aan pendels zodat deze lager kwamen te hangen. Dus ik denk dat die persoon die toen bij je thuis was zijn huiswerk niet 100% goed had. In dak nokken daar moesten wij 20jaar terug al de rookmelders op pendels hangen zodat ze een 50 a 100 cm lager kwamen te hangen. Vanuitgaand dat vloer tot nok een 4 a 5 mtr was. En zelf voor thuis ( bestaande woning ) gaan er 2 Gira melders op plafond die en rook en hitte detecteren ! Nu heb ik voordeel dat ik gipsplaat plafonds heb dus ik kan redelijk makkelijk vanuit centraaldoos een vmvl snoertje vanuit centraaldoos naar melder krijgen zonder het te zien. Maar was het beton geweest dan was het een P25 gootje geweest van een 50cm, liever een gootje met goede melder dan een melder die altijd op meest ongunstige moment afgaat.
    1 punt
  3. Klopt inderdaad. Het is de bedoeling dat 1 persoon per team de track-app actief heeft. Die kan vervolgens teamleden toevoegen, maar dat heeft verder geen meerwaarde. Die andere leden zouden er dan wel speciaal de app voor moeten installeren en een account aanmaken. Veel teams doen dat dus niet. Er zijn teams met 1, met 2, met 3 en met 4 personen inderdaad. Er zijn best. Wat eenlingen, zoals de motorrijders en scooterrijders.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe