Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 01/20/21 in Berichten

  1. 1 punt
  2. Ik vond het vooral heel bijzonder dat die 3 gasten allemaal hun tijd aan het verdoen waren maar niet even een fatsoenlijk praatje kunnen maken met iemand die interesse heeft in een auto. Al kom ik daar alleen mijn kapotte lampje wisselen.. weten zij veel. Stel het was super druk, iedereen bezet, 3 man achter me aan het wachten... Ja dan ga je mij niet een uur te woord staan. Maar ik kreeg nog geen 30 seconden. De PostNL bezorger besteedt nog meer tijd per pakketje dan dat deze gast mij een blik waardig vond. In dit geval rij ik met liefde een blokje om voor mijn onderhoud en bandenwissel.
    1 punt
  3. Volgens mij is er een aantal keren laden/ontladen gespecificeerd. Ik heb dat sommetje en keer gedaan, en wat bleek: doe je dat keer het aantal kWh wat er in gaat en dat maal het verschil tussen terugleveren of van het net trekken dan is de accu ruim versleten voor je hem hebt terugverdient. Het is dus niet alleen duur, je krijgt het er ook nooit uit. Zolang je met de huidige lock downs thuis moet werken is er natuurlijk niks op tegen om de accu uit je nieuwe Skoda te gebruiken om stroom uit de panelen in op te slaan. 🙂De Tesla van mij zwager doet kan dat i.i.g. wel. Niet bij te houden inderdaad. Het is echt al zoooooo vaak veranderd. Zelfs die opties heb ik niet. Groengas, dat is het enige wat zou werken. Je kan op die manier met een verbrandingsmotor met maar weinig vermogen toch een enorm piekvermogen realiseren. Meestal is dat voldoende. Of het allemaal nog steeds soepel werkt bij een ritje Kotor - Cetinje (650 meter omhoog) moet ik nog zien. https://www.google.com/maps/dir/Kotor,+Montenegro/Cetinje,+Montenegro/@42.3584074,18.7730056,12z/data=!4m15!4m14!1m5!1m1!1s0x134c33063d70c91b:0x7a73f15e212e9306!2m2!1d18.771234!2d42.424662!1m5!1m1!1s0x134dce7cafd1374b:0x6a1d416bda8b4c56!2m2!1d18.9115964!2d42.3930959!3e0!5i1
    1 punt
  4. hahahaha ja soms kan het zo simpel zijn 😉
    1 punt
  5. Vanaf 2023 wordt de saldering afgebouwd, niet stopgezet. Dat is althans de stand van zaken nu, kan morgen weer anders zijn natuurlijk 😉 Ik heb toen ik begin dit jaar zonnepanelen legde ook gekeken naar opslag, maar dat zou inderdaad de kosten van de totale installatie meer dan verdubbelen. No-go dus, voor mij, zeker omdat ik geen EV heb. Mijn probleem met een EV is dus inderdaad die laadpaal. Ik heb geen oprit waar ik 'm kwijt kan. Dus ik moet óf mijn vrijstaande garage opofferen en er een laadpunt inbouwen, óf ik moet naast de garage een stuk tuin ombouwen tot carport en daar een laadpunt bouwen. Beide opties vind ik niet aantrekkelijk, zowel praktisch als financieel. Laden bij een publieke paal vind ik ruk. Er zijn een paar laadpunten hier in de wijk, maar ze staan op plekken waar ik niet blij van wordt (zowel qua afstand als qua veiligheid). Voorlopig blijven wij dus maar gewoon met onze benzine-auto's rondrijden 😉
    1 punt
  6. Wow dat is op meerdere manieren gewoon heel gaaf! Wij kwamen pas niet heel veel verder dan dit 😅
    1 punt
  7. Octavia Lengte 4689mm Breedte 1829mm Hoogte 1468mm Normaal bagageruimte 610l Max bagageruimte 1700 Enyaq Lengte 4649mm Breedte 1879mm Hoogte 1616mm Normaal bagageruimte 585l Max bagageruimte 1710 (zonder transportpakket dus) Oké ja, je hebt me. Ik wilde 25 liter dagelijks bruikbare ruimte kwijt t.b.v. uitbreiding haha. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met al die ruimte in de Octavia, we hebben twee grote honden die er hun plekje wel zeker zijn 😄
    1 punt
  8. Wat in het vat zit.... 😄 Dankjewel Ed! En nu een stukje meer 😮 Dankjewel! Dankjewel, leuk je hier weer te zien!! Dankjewel kerel! Hartelijk dankjewel! Iedereen heel erg bedankt voor alle felcititaties, zowel vanuit mijn verjaardag van 2018, 2019 en 2020! Ik wens jullie dan ook alsnog ook een hele fijne verjaardag van alle jaren dat je geen digitaal kaartje hebt gehad!
    1 punt
  9. Vandaag te horen, gekregen dat mijn wagen eindelijk in Brussel staat. 1,5 maand later dan verwacht door corona.nu hopen dat hij deze week nog naar de dealer gaat zodat wij deze voor het verlangde weekend nog kunnen gaan ophalen.
    1 punt
  10. Half november wilde ik graag een proefrit maken in de nieuwe Skoda Octavia, mijn huidige auto loopt uit de lease en ik wil graag zien wat er veranderd is. Aangezien ik al jaren klant ben bij A-Point (via zijn voorganger Holdinga) en dat de dichtstbijzijnde dealer is de meest logische keuze. De afspraak ging prima, ik belde op vrijdag en kon zaterdag nog een proefrit maken. En toen was het zaterdag... Bij binnenkomst werd ik netjes welkom geheten en gevraagd of ik geholpen kon worden. We kwamen op een gunstig moment, 3 verkopers en geen enkele klant. Maar alles veranderde zodra duidelijk werd dat ik voor een proefrit kwam t.b.v. zakelijke lease waarbij A-point niet mag leveren. Het gesprek viel ter plekke dood. Daar had de beste man niks aan zei hij. Ik voelde me compleet ongewenst, het maakte de jongeman echt geen donder meer uit wat ik te vertellen had of wilde weten. Gewoon rijbewijs, tekenen en kijk maar wat je doet. Dat gevoel werd bij terugkomst nog een tandje erger. Ik probeerde het gesprek aan te gaan over de opties van de proefrit-auto. O.a. omdat ik een gedegen keuze wil maken voor mijn eigen auto. Dit werd me toch een partij bot afgekapt, niet normaal. Hierna ben ik direct weggegaan. De houding, het gedrag en de uitstraling van A-Point is hiermee echt dwars door het nul-punt gegaan. Ronduit onbeschoft, 3 man binnen en geen enkele klant. Dan alsnog liever naar je scherm staren en ouwehoeren met je collega's dan fatsoenlijk het gesprek aan gaan. Ik heb van mijn leven nog nooit zoiets meegemaakt. Sterker nog, mijn vorige dealer van mijn privé auto (10 jaar geleden aangeschaft) herkent mij gewoon als ik binnen kom lopen... Net als in Almere toen het nog Holdinga was, gewoon persoonlijk contact, betrokkenheid, ook als je niet de marge van de nieuwe auto kan pakken. Ik ben wel gewoon een klant die al jaren voor onderhoud bij A-point komt en andere mensen spreekt over Skoda's en A-point. Klacht ingediend. Geen enkele reactie Ik heb hierover datzelfde weekend een klacht (met bovenstaande tekst) ingediend via de skoda website. Nu 2 maanden later heb ik nog steeds helemaal niks vernomen. Dit terwijl ik al mijn gegevens heb achtergelaten en op zijn minst excuses had verwacht. Laat de te meer zien hoe ze er daar over denken...
    0 punten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe