Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 03/15/16 in Berichten

  1. heel erg ebdankt!, ga ik morgen meteen proberen!
    1 punt
  2. 2004 is zonder twijfel een Fabia I, en waarschijnlijk de facelift versie (met ronde mistlampen of de ruimte ervoor onder de voorbumper). Als je de parafaan loshaalt en de flappen e.d. voor de interieurfan (passagierszijde), en aan de binnenkant aan de passagierszijde het dashboardkastje verwijderd, heb je daar een paar gaten in het schutbord met een rubber er in, waar je een kabel door kan voeren. (ik heb het zelf zo gedaan om de draad voor de later gemonteerde mistlampen door te voeren). Hieronder de foto's van de doorvoer (het vierkante gat is de opening voor de interieurfan, met daarachter de recirculatieklep) en nog wat foto's die ik tijdens de klus gemaakt heb.
    1 punt
  3. zoals uit mijn weergegeven naam te herleiden is heet ik Mike. Ik ben 23 en rijd nu bijna 2 jaar een skoda fabia combi uit 2004. Gezien de leeftijd van de auto laat ik het dealer onderhoud achterwege en doe ik zoveel mogelijk zelf. Op dit forum hoop ik jullie te kunnen helpen met tips over dingen die ik al tegen gekomen ben, en hoop natuurlijk dat ik hier om hulp kan vragen als ik ergens vast loop.
    1 punt
  4. Het TNO heeft het over Vrachtwagens met voldoende ruimte voor een exrta Ureumtank in combinatie met een katalysator.(SCR= selectieve katalytische reductie) Bij bestaande personendiesels wordt het goedkopere EGR (rookgasrecirculatie) toegepast, tenminste als het systeem AAN staat. Er is dan geen katalysator aanwezig, maar wel een roetfilter, wat zo nu en dan geregenereerd wordt, minder roet, maar wel (veel) meer NOx (EGR sjoemelen) In dit soort zaken gaat het altijd om geld, de relatief duurdere dieselmotor, verbruikt minder brandstof per afgelegde km, maar ondanks de daardoor lagere CO2 uitstoot, wordt dit type motor "wettelijk in de ban gedaan", want teveel NOx En wie zit er aan die emissieknoppen te draaien ? Het ministerie van economische Zaken, die onder de paraplu van de europeesche regelgeving, het maximale financiële gewin uit de door hen zelf gecreërde onduidelijkheden denkt te behalen...
    1 punt
  5. Heel simpel, 64 rijden waar je 30 mag... 64 - 3 correctie = 31 te hard = rijbewijs ingevorderd http://ingevorderd-rijbewijs.nl/snelheidsboetes-binnen-bebouwde-kom/ & http://www.boeteberekenen.nl/ Kortom, je kan met elke auto je zo misdragen dat dit vervelende gevolgen heeft. Al is het een stuk leuker wegscheuren en bochtjes pakken in een snelle wagen dan in een slagroomgebakje...
    1 punt
  6. Deze schitterende mechanische stopwatch van Hanhart (kenners weten dan genoeg) is door mij nooit gebruikt. Het is een schitterende stopwatch om te zien, en ideaal voor gebruik tijdens sporten of autosport.Dit type is uiterst nauwkeurig dankzij de 11 jewels. De afwijking is slechts 0,02% tegenover 0,04% bij de gebruikelijke 7 jewels. Het gaat om type 126.7701-00, met de volgende functies: - hours counter;- additional timer;- lever;- 11 jewels;- 1/5 sec. 60 min. + 10 hours- fast running timer- 1/100sec. gradation- case Ø 55 mm- weight 130 g - shockproof, water- and dust resistant;Specially designed for measuring long periods of time, this addition timer is fitted with a 10-hour counter, a black seconds hand and a red, jumping minutes hand.De nieuwprijs op internet is tussen de € 350,00 en € 450,00, dus op onzinbiedingen wordt niet gereageerd. Onder de € 200,00 gaat'ie niet weg.Verzenden is mogelijk voor rekening en risico van de ontvanger, verzekerd verzenden uiteraard ook. De genoemde verzendkosten zijn gebaseerd op reguliere verzending. Ophalen is de prettigste manier. Hanhart_Stopwatches_Catalogue_EN.pdf
    1 punt
  7. nou ik heb ook een bewuste brief binnen van skoda nederland.. heb mijn skoda bij een gewone garage gekocht.. niet bij een dealer, ook niet voor onderhoud bij een dealer geweest maar ze wisten me toch te vinden whaha... er stond in de brief niets over een verplichting en heb om dat duidelijker te hebben het (ja ja gratis) nummer gebeld en gevraagd hoe en wat. De dame aan de andere kant van de lijn vertelde me dat men me niet kon verplichten en dat dit dus met andere woorden geheel vrijblijvend was, haar letterlijke woorden.. meneer als uw auto getuned is raden we het af om deze update te doen. Mooi duidelijk en bedankt doei
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe