Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 11/09/15 in alle zones

  1. Na vele jaren Renault Espace Diesel gereden te hebben ( met best wel wat electrische probleemtjes ) overgestapt op een zelfgeimporteerde VW Caddy, personen versie met alle denkbare opties. Ook weer diesel en DSG 6. Een heerlijke wagen. Maar nu ik nog slechts 12.000 km per jaar rijd een erg dure auto. Overgestapt op de Skoda Yeti in Oktober 2015. 1.2 benzine, 2014, 10.500 km en DSG 7 . Tot op heden geen seconde spijt hiervan . Een heerlijke auto. Hoop op dit forum meer info te vinden om een achteruitrij camera in te bouwen en hoe de panelen te verwijderen om de bekabeling van achter naar voor te halen. Zenec 2014N set.
    1 punt
  2. Dat lucht op! Wij verkopen zelf aardig wat via Marktplaats en met redelijk succes. We ontvangen regelmatig biedingen via mail en bekijken per bieding wat we ermee doen. Veel bieders willen liever via mail bieden want dan zien anderen bieders niet wat er geboden is door de "geheime" bieder.
    1 punt
  3. Mods Deze kan gesloten worden.
    1 punt
  4. Bedankt voor de interesse. De werken zijn gereed en alles werkt weer als een zonnetje! Het was wel een aardig klusje. Bij elkaar zo'n 3 avondje mee bezig geweest. Het lastigste is vooral dat er veel boutjes bij zitten waar erg lastig bij te komen is. Ik heb diverse verlengstukken, koppelstukken, ringsleutels, steeksleutels etc. gebruikt om alles los te krijgen. Daarnaast was het ook gewoon veel kijken wat allemaal los moest, aangezien het de eerste keer was dat ik dit klusje deed en ik geen werkplaatshandboek of beschrijving van de klus had. Maar al met al was het vooral gewoon veel boutjes loshalen en vooral door de lastige plek van de EGR (en onmogelijke plaatsen van boutjes) gewoon veel werk. Mijn oude EGR klep was trouwens een versie "B", en de nieuwe een versie "E". Ik hoop dat deze ook daadwerkelijk verbeterd is. Bij de oude EGR heb ik ook het defect gevonden. Eigenlijk was alles nog prima gangbaar, echter toen ik het deel open maakte achter het motortje (plastic kapje eraf), vielen het asje en wieltje eruit welke de verbinding maken tussen het heveltje van het motortje en de stang naar de klep. Hij rijdt nu in ieder geval weer zoals het hoort en ik hoop dat deze EGR meer dan 57000 km meegaat! Ik heb ook tijdens de klus wat foto's gemaakt. Ik zal deze binnenkort hier plaatsen.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe