Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 07/13/15 in Berichten

  1. Jij dacht dat achter het ijzeren gordijn alleen suffe Lada’s en Trabantjes werden gebouwd? Think again! Alleen werden deze conceptcars als te frivool, te sportief of te opvallend bestempeld en haalden ze nooit het productiestadium. (more…) Leer hier het volledige artikel
    1 punt
  2. Een roadtrip door Nederland, Italië of Engeland? Als dat je vakantieplannen deze zomer zijn dan voorzie best wat extra budget voor brandstof. De benzineprijzen in deze landen zijn namelijk de hoogste in Europa. Dat berekende de tank-app EnerQuick op basis van wat je vorige maand aan de pomp betaalde. Volgens hen zou je bijvoorbeeld beter naar Polen trekken, daar kost een liter benzine slechts € 1,18. Het goedkoopst tanken automobilisten in Bulgarije, een liter benzine kon je er in juni voor gemiddeld € 1,17 krijgen. België belandt met een gemiddelde prijs van € 1,49 per liter in de bovenste helft van de rangschikking. Hoeveel kost benzine in Europa? Van duur naar goedkoop. Nederland: € 1,638 per liter (waarvan BTW: 1,05835 Euro) Italië: € 1,61616 per liter (waarvan BTW: 1,01984 Euro) UK: € 1,61461 per liter (waarvan BTW: 1,07480 Euro) Denemarken: 1,59275 € per liter (waarvan BTW: 0,93098 Euro) Griekenland: € 1,55900 per liter (waarvan BTW: 0,97354 Euro) Finland: € 1,55100 per liter (waarvan BTW: 0,95297 Euro) Portugal: € 1,51000 per liter (waarvan BTW: 0,89987 Euro) Zweden: € 1,49081 per liter (waarvan BTW: 0,89879 Euro) Duitsland: € 1,48500 per liter (waarvan BTW: 0,89160 Euro) België: € 1,46250 per liter (waarvan BTW: 0,86904 Euro) Ierland: € 1,43900 per liter (waarvan BTW: 0,87680 Euro) Frankrijk: € 1,43850 per liter (waarvan BTW: € 0,87025 per liter) Slovenië: € 1,36400 per liter (waarvan BTW: 0,80570 Euro) Slowakije: € 1,35800 per liter (waarvan BTW: 0,79650 Euro) Kroatië: € 1,35424 per liter (waarvan BTW: 0,78049 Euro) Malta: € 1,35000 per liter (waarvan BTW: 0,72531 Euro) Spanje: € 1,31862 per liter (waarvan BTW: 0,69057 Euro) Cyprus: € 1,30586 per liter (waarvan BTW: 0,69820 Euro) Roemenië: € 1,29227 per liter (waarvan BTW: 0,70828 Euro) Oostenrijk: € 1,27500 per liter (waarvan BTW: 0,70586 Euro) Litouwen: € 1,26934 per liter (waarvan BTW: 0,65473 Euro) Luxemburg: € 1,26565 per liter (waarvan BTW: 0,64599 Euro) Hongarije: € 1,24273 per liter (waarvan BTW: 0,65727 Euro) Letland: € 1,21169 per liter (waarvan BTW: 0,63349 Euro) Tsjechië: € 1,19796 per liter (waarvan BTW: € 0,67584 per liter) Estland: € 1,19000 per liter (waarvan BTW: 0,62110 Euro) Polen: € 1,17754 per liter (waarvan BTW: 0,62406 Euro) Bulgarije: € 1,16883 per liter (waarvan BTW: 0,55783 Euro)
    1 punt
  3. ik heb geen zorgen, want dat wil jij niet Maar nou gaat het weer even over de über-ocativia van topicstarter
    1 punt
  4. Heb vandaag mijn Columbus geupdate naar 2015/2016, ongeveer een uurtje geduurt. Installatie van RS voetsteun: Installatie inlay stoelverstelling: En mijn eerste keer met VCDS: -Activeren van laptimer -Activeren van resterende tankinhoud -Activeren van sluiten elektrische koffer met sleutel/knop binnen -De-activeren van biepend geluid bij open/sluiten koffer (Holy tractor) -Tonen van blazersnelheid bij AUTO -Activeren van zakken passagierspiegel bij activeren achteruit Ik heb duidelijk niet de memory zetels, dus bijgevolg gaat de spiegel niet terug naar de oorspronkelijke positie bij terug naar D gaan. Maar vind ik niet extreem storend, ik laat gewoon mijn spiegelverstelling op 0 staan. Als ik wil dat de spiegel naar beneden gaat gewoon naar rechts draaien bij parkeren, eens gedaan gewoon terug naar 0 en spiegel gaat terug naar oorspronkelijke positie! Op veel plaats gelezen dat die gewoon naar beneden blijft. Niet dus. Alles direct gelukt Hetgeen ik nog wil doen in VCDS is: Heated seat memory, bij terug starten binnen de 10 minuten dat die terug vorige positie aanneemt. Waar ik nog is mee ga spelen: De-activatiesnelheid van bochtverlichting, is standaard 40km/h, lijkt mij laag. DRL gedrag bij richtingaanwijzer Vergelijken met andere MQB aanpassingen, ik zie dat je voor de Golf7 intensiteit van Lane Assist kunt aanpassen en volume van de Sound Actuator.
    1 punt
  5. Laat maar komen hoor, maar niet verbaast zijn als ze niet meer naar je terug wil hoor.....
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe