Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 05/05/15 in Berichten

  1. 1 punt
  2. The Fast & The Furious deel 1 heeft gebeld. Of ze hun neonverlichting terug kunnen krijgen, Skoda. (more…) Leer hier het volledige artikel
    1 punt
  3. Ik was vooral door deze foto op het verkeerde been gezet: Het ventiel dat door één van de gaten steekt, is echt iets wat ik in elk geval met wieldoppen associeer, ook lijkt de 'wieldop' iets gebogen om ruimte te maken voor het balanceerlood. Verder ben ik niet zo'n velgenfreak, als het er een beetje leuk uitziet, en makkelijk schoon te houden is, is het bij mij al snel goed.
    1 punt
  4. We weten allemaal dat er een ‘significant’ verschil is tussen opgegeven verbruiksgemiddelde en het reële verbruik. Toch voor de absolute meerderheid van de gevallen. Iets waar het automerk niet noodzakelijk iets aan kan doen, want ze zijn het resultaat van een vastgelegde procedure. De Britse Consumentenbond Which? hield het reële verbruik van 200 auto’s tegen het licht en lijstte de grootste zondaars op. Dit zijn ze: 1 Mitsubishi Outlander PHEV Op papier verbruikt de Mitsubishi Outlander PHEV (2014 - heden) slechts 1,9l/100km en stoot hij slechts 44g/km CO2 uit. Maar in de praktijk verdwijnt er meer dan het dubbele uit de tank. De Outlander verbruikt in realiteit 120%. Dat scheelt voor een gemiddeld gezin al snel € 700/jaar. 2 Volvo V60 Plug-in-Hybrid De Volvo V60 Plug-in Hybrid diesel laat zich ook aan het stopcontact opladen en laat een al net zo spectaculaire 1,8l/100km optekenen, maar ook hier klopt er volgens Which? niets van. Hij verbruikt 92% meer. 3 Jeep Grand Cherokee diesel De Jeep Grand Cherokee diesel (2011 - heden) haalt nipt de ereplaats (als je daar hier al van kan spreken). Hij verbruikt 55% meer dan de fabrikant opgeeft. 4 BMW X4 diesel Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen de verschillende dieselversies van de X4. Which? zegt alleen dat de sportief ogende SUV van BMW een derde teveel uit z’n tank slurpt. 5 BMW 4-Series Gran Coupé benzine Hier hebben we de vierdeurs coupé (met vijf deuren!) van de tweedeursversie (dat is dan de BMW 4-Reeks) van de BMW 3-Reeks (de sedan dus) weer! Bij auto55.be voerde hij al eens het lijstje met teleurstellingen van 2014 aan en het zal dan ook niet verwonderen dat ook hij flink meer verbruikt dan aangegeven: eveneens + 33%. 6 Toyota Yaris Hybrid Hybrides worden door de testcyclus bevoordeelt. Logisch dus dat ze het in de praktijk een stuk minder goed doen. Ook de Yaris Hybrid verbruikt 33% teveel. 7 Opel Corsa diesel De kleine Opel Corsa diesel (2006 - 2014) staat nu ook te boek als een zuipschuit. +30%! 8 Alfa Romeo Giulietta benzine Heb je een Alfa Romeo Giulietta op benzine dan moet je volgens Which? je uiterste best doen om slechts 29% boven het normverbruik te blijven. 9 Nissan Qashqai diesel Een slecht rapport is er ook voor de nog fonkelnieuwe (in 2014 gelanceerde) Nissan Qashqai. De dieselmotor ten spijt - hij verbruikt 26% meer dan aangekondigd. 10 Peugeot 208 benzine Hij stuurt prettig, die kleine Peugeot 208. Maar als hij op benzine rijdt, is een bezoekje aan de pomp niet zo’n aangename verrassing. +26% moet je rekenen. Bron: Auto55.be
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe