Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 07/07/14 in Berichten

  1. Gisteren met flinke crosswind wel gemerkt dat de zijwind-gevoeligheid wat groter (niet echt hinderlijk) is. En dat is ook niet zo gek natuurlijk. Elk voordeel heeft zijn nadeel. Doe duidelijk wel een stuk langer met een tank peut. Wat betreft de CC: gebruik hem nu idd best veel. Alleen ervaar ik het weer teruggaan naar de ingestelde snelheid, bv na verlaten van rotonde naar 80, als te traag. Gaat een stuk trager dan ik zelf zou doen, zonder te scheuren. Maar Kees wees me er al op dat dit wellicht ook te maken heeft met het inleren van de dsg. Heb natuurlijk wel uiterst rustig aan gedaan tot nu toe.
    2 punten
  2. http://www.autoweek.nl/nieuws/28437/nieuwe-skoda-fabia-bijna-ongecamoufleerd De nieuwe Skoda Fabia bijna ongecamoufleerd! 27 mei 2014 | 08:15 | Tekst: Alexander Inia Print Mail Houd me op de hoogte De mededeling van Skoda dat nog dit jaar de nieuwe Fabia komt, zorgde voor nogal wat verbazing: we hadden immers nog geen enkel prototype gezien. In korte tijd is Skoda nu echter van een volledig gecamoufleerd prototype naar dit nauwelijks gecamoufleerde prototype gegaan.Deze foto's doken op op de Tsjechische nieuwssite Tn.cz. Bij de achterlichten zien we weliswaar nog wat camouflagemateriaal, maar dit is toch echt de definitieve auto die we later dit jaar bij de dealers gaan zien. In tegenstelling tot wat wij eerder meldden, lijkt het er nu sterk op dat de nieuwe Fabianiet op het MQB-platform komt te staan. Dit hebben onze collega's van AutoExpress namelijk opgetekend uit de mond van Frank Welsch, R&D-chef van Skoda. Een exacte reden gaf Welsch niet, maar het zou te maken kunnen hebben met de hiërarchie binnen de Volkswagen Group. Het zou wellicht voor het merk Volkswagen lastig te verkroppen zijn dat er al een MQB-Fabia rondrijdt, terwijl de Polo net gefacelift is en dus nog een aantal jaren zonder MQB-techniek verder moet. Waarschijnlijk geen RS In hetzelfde interview met AutoExpress meldt Welsch ook dat de Fabia RS wellicht verdwijnt: "Wij bij Skoda vinden 'm geweldig, maar de mensen kopen de RS niet. Het prijsverschil is te groot." De Fabia krijgt wél de nieuwe 1.0 TSI-motoren onder de kap en ook zullen we zaken als de infotainmentsystemen uit de MQB-auto's gaan tegenkomen. De nieuwe generatie van de Skoda Fabia debuteert op de Autosalon van Parijs en staat eind 2014 bij de dealers.
    1 punt
  3. Je ziet toch altijd van die cookies disclaimers op websites? Welnu, speld.nl heeft er ook eentje! Deze website maakt misbruik van cookies. Door het gebruik van cookies is het voor ons eenvoudiger om uw gedachten te lezen. Volgens de NSA zal deze informatie niet aan derden worden verstrekt. Door deze website te blijven gebruiken accepteert u cookies zoals ze zijn
    1 punt
  4. Welkom, awoody in de superb club
    1 punt
  5. welkom hier en veel plezier!
    1 punt
  6. Ja, maar zij is wijselijk afwezig bij de komende lakmoesproef !
    1 punt
  7. Als vakantiewerker kom je, hoe dan ook, oog in oog te staan met de harde realiteit. Er is geen ontkomen aan. De wereld na de schooltijd is een geheel andere als tussen de schoolbanken. Het vakantiewerk is een uitstekende overgangsfase om daar alvast wat aan te wennen. Tijdens mijn eerste vakantiewerk op 14 jarige leeftijd, aan de lopende band, werd ik vanwege doorwerken in de koffiepauze, door een potige 20 jarige bandgenoot, mishandeld. Heel erg, natuurlijk, maar je leert er wel van. Het wegwerken van de oplopende stapel rechts van mij werd mij niet in dank afgenomen. Inmiddels weet ik nu, dat zoiets als matennaaien wordt beschouwd door vakbondsleden. Maar als 14 jarige heb je daar absoluut geen weet van. Het kwartje viel pas na een jaar of wat. Blijft overeind, dat je niet mag stelen en al helemaal niet van mensen in de aanloop. En natuurlijk aangifte doen.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe