Ik ben waarschijnlijk de enige met een Felicia hier op het forum, maar deze korte uitleg over hoe een radiateur te vervangen is misschien ook wel bruikbaar voor andere modellen: Reservoir servo olie loshalen (met 3 bouten, heel gemakkelijk van bovenaf te doen), meer hoef je niet te doen: als het kan bewegen kan de radiateur er van tussenuit. Ventilator zit met 3 bouten vast, kan los met een gewone dopsleutel (2 stekkers gewoon losmaken), en die eerst afzonderlijk uit de motorruimte halen. Radiateur zit slecht bovenaan met 2 bouten vastgedraaid 2 slangen loshalen (zitten zelfspannende spanringen bevestigd) Zowat alle koelvloeistof loopt weg, dus haal voldoende nieuwe (in een 1.9 diesel zit toch een 6 liter) Alles terug aansluiten in omgekeerde volgorde Koelvloeistof bijvullen in het reservoir, en wat wachten, ze zakt automatisch Motor laten warmdraaien en langzaamaan koelvloeistof bijvullen. Na een ritje van 10 km toch nog een paar 100 ml moeten bijvullen, dus wel opletten dat alles goed ontlucht is. Enige moeilijkheid is om die spanringen open te krijgen. De klepjes die je met een tang moet samenduwen, zitten niet altijd op de meest strategische plaats.Verschillende soorten tangen zijn aan te raden. Terugplaatsen gaat eenvoudiger. Ik heb er een uur of 3 aan gewerkt, maar dat is vooral omdat ik een andere koelvloeistofdarm ook moest vervangen wegens een beetje lekkage aan een T-stuk. Misschien was dit een minimale lekkage en had het nog jaren zo kunnen blijven, maar toch....