Ga naar inhoud

10 euro korting op alle bestellingen bij TomTom


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij deze, iedereen die een bestelling plaatst bij TomTom kan door het gebruik van deze voucher code 10 euro korting krijgen.

Werkt op alles wat ze verkopen, dus tomtoms zelf, hoesjes, maar ook kaarten en services (zoals kaartupdates).

De code: Welcome123a

Schijnt al te werken vanaf april, voor het laatst getest op: 20 oktober 2011

Sinds 17 februari werkt die code niet meer. Deze is vervangen door de nieuwe code: Welcome622

Laatst getest op: 20 juni 2012

Weer een nieuwe code, getest op 10-02-2013: WelcomeVC321

Doe er je voordeel mee! laugh.gif

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Code bijgewerkt. En dat terwijl dat miepje aan de telefoon (2-3 weken geleden) zei dat ik niet 2x korting kon krijgen. Stond dus een factuur van 50 euro open voor die live services (had ik voor gebeld, kon niet zelf online bestellen). Heb mooi n.a.v. hun mail over het verlopen ervan alsnog voor 40 euro besteld via de link in de mail en de nieuwe voucher code.

Die oude bestelling zal ik dan weer annuleren :) Is toch mooi 20% korting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 7 maanden later...
  • PC-fre@k prikte dit topic los
  • EdK sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe