Ga naar inhoud

CC snelheid in Maxidot


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat is wel pas op sf/nl gevraagd ja... Of tenminste, wat er op leek maar ook daar geen concreet antwoord.

En, ik denk dat dit mogelijk moet zijn, hier een filmpje van een Octavia II. Let op, hij start precies waar de lijst zichtbaar is. (46e seconde) Ik zie daar 'cruise control display'. Als dit niet standaard is op de GL kan ik vanaf a.s. vrijdag kijken of dit kan :)

Zie hem hier alleen niet voorbij komen: http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het geprobeerd, maar op mijn O2 kan het niet...

Op de Yeti kan het ook niet, alleen dat domme lampje wat het sowieso al doet kun je ermee aan/ uit zetten.

Het kan overigens wel kloppen dat het niet precies zo werkt want het onderdeel in dat youtube filmpje zit niet in de yeti...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat modules met kenletter "G" of "N" de weergave in het maxidot wel ondersteunen.

Mijn O2 facelift heeft kenletter "D".

Ik vermoed dat de modules "G" en "N" ook de grotere weergave van de actuele snelheid hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe zit dat met die modules, dat is volgens mij de basis van je auto of zo? Ik las ergens dat je een andere module krijgt bij bijvoorbeeld een alarm of iets dergelijk, een grotere?

Ik kan nu (en Ed dadelijk ook) namelijk aardig wat dingen opzoeken in ELSA, op basis van type auto (VIN nummer gaat nog sneller denk ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal volgende week (dan moet ik weer aan de bak) voorzichtig informeren. Want scheutig doen ze er niet mee.

Begreep dat het apparaat wat zij gebruiken, menu gestuurd is en hen vertelt wat er gedaan moet worden ipv zelf op zoek te moeten gaan.

Dat vraagt meer dan zomaar aansluiten.

Helaas op mn werk vroeger, had ik alle wplhandboeken en onderdeelboeken van alle merken en typen voertuigen bij de overheid op mn afdeling.

Heb nog wel, een 'Olyslager' (losbladig) in huis met inmiddels historische motorfietsen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de optie wel in de lijst voorbij komen als ik hem aan mijn GL hang 'Cruise control display'.

Alleen nog niet geprobeerd aangezien mn auto nog even terug moet naar de garage waar ze zelf nog 2 instellingen moeten doorvoeren, wil dan niet te veel foefjes hebben toegepast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals sommigen van jullie al hadden vermoed, dit werkt niet op de Fabia II. Instelling is beschikbaar en kan deze ook wijzigen maar zie niks verschijnen anders dan het tekentje dat oplicht.

Wellicht kan dit dus helemaal niet of moet je nog ergens anders iets instellen waardoor het pas echt zichtbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

CC in Maxidot vlgs .nl:

Zinvol om te proberen PC-freak?

Bij een Fabia 2 1.2 TSI scout uitvoering: maar ik denk dat het Scout type niet de beperking is om de snelheidsinstelling te maken in het Maxido:

de weergave van de cruisecontrol in maxidot activeren bij Fabia

Module 17 Instruments

Adaptation

Cruise control in display (dacht dat dit de naam in de lijst was)

van inactive naar active zetten

Als je nu gaat rijden en CC staat standby dan komt dit op de plek te staan van de totaal km stand in Maxidot

Via vagcom 10.6 om de ingesteld snelheid in Maxidot weer te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe