Ga naar inhoud

Verzekering op maat


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Skoda biedt een Zekerheidspolis aan om je te verzekeren tegen onverwachte reparatiekosten tot maximaal 4 jaar na de fabrieksgarantie. De Skoda Zekerheidspolis sluit naadloos aan op de fabrieksgarantie.

Zie info http://www.skoda.nl/rijders/onderhoud-en-reparatie/zekerheidspolis.aspx

Wat is jullie mening hierover en/of heeft iemand al zo'n polis afgesloten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik niet en ik ga het ook niet doen, net als ik nooit een verzekering neem voor een telefoon e.d. Je kunt je tegen alles verzekeren, maar dat kost wel een hoop. Voor mij is het een simpele inschatting van de kans op het zich voordoen van het verzekerde risico, afgezet tegen de kosten. Zo heb ik bv wel een tamelijk dure zorgverzekering voor mezelf, ivm mijn gebit en dat haal ik er dan ook wel weer uit. Maar zoiets als dit gaat me echt te ver, dan denk ik: mocht het zich voordoen, dan heb ik pech, maar de kans lijkt me redelijk klein. Heb in de 42 jaar dat ik auto rijd nog nooit onvoorziene reparaties gehad (me wel altijd aan regulier onderhoud gehouden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verzekering is nog aan te schaffen tot de fabrieksgarantie af loopt. Het blijft altijd weer een afweging of je het wel of niet moet doen. Je komt daar pas achter als je na de fabrieksgarantie problemen krijgt en hoe die opgelost worden en tegen welke kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad tot een maand voor het einde van de garantie bekijken of ik dit nuttig vind. 195 euro per jaar is niks als je auto 1x iets geks vertoond. Vraag is alleen, zijn dat de onderdelen & manuren? je bent zo 50-80 euro per uur kwijt, dus 2 uur klussen en een onderdeel van 100 euro en je bent er...

Bedankt voor de link, ik zal dit zeker over 1,5 jaar nog eens bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke reparaties zijn gedekt?

De Škoda Zekerheidspolis sluit naadloos aan op de fabrieksgarantie. Dit betekent dat alle reparaties die eerder onder de fabrieksgarantie vielen, nu door de verzekering zijn gedekt. Als bijvoorbeeld de airconditioning in uw Škoda onvoldoende koelt, bent u zeker van een deskundige én kostenloze reparatie door uw Škoda-dealer. De Škoda Zekerheidspolis dekt alles, van zijairbags en veiligheidsgordels tot centrale dearvergrendeling en spiegelverwarming. Kortom ook na de fabrieksgarantie geen zorgen over onverwachte reparatiekosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nadeel is dat ze je nooit een lijst gaan geven van wat onder slijtage gaat vallen en wat echt gedekt wordt. Je moet hem toch de beurten geven dus daar zullen ze al het één en ander in verwerken.

Afvullen van de airco kan namelijk net zo goed door het gebruik/leeftijd komen, dat hij alleen bijgevuld hoeft te worden. Dat zal vast niet gedekt zijn.

Voordeel is wel dat je hem niet in een betere staat kan verkopen als altijd onderhouden en nog in garantie (hoewel via een verzekering).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe