Ga naar inhoud

Bescherming/anti-diefstal autoradio/navigatie


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

al gooi je 20 hengeltjes uit dat gaat echt niet werken hoor Frank, het ligt aan je aas wat je aan die haak van je hengel doet !

Met het aas vang je de vis !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nu goede hoop op Oto Bergsma in Heerenveen want die belde gewoon terug nav mijn vraag. Staat in Backorder en zodra hij binnen is ben ik aan de beurt. Dus daar wacht ik maar op. Daar kun je tijdens het wachten mooi internetten dus ben ik nog een beetje productief. Op dit forum dan, haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de McD was helemaal niemand behalve ik en een Chinees die ook internette! Tsjongejonge, dat ik je gemist heb dan! :doh2:

Frank, ik hoorde vandaag (in Kampen :) ) dat Pon inmiddel 5000 Navilocks op voorraad heeft, waarvan 2000 in backoerder.

5000-2000=3000 over dus kan er wel eentje voor mij af toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank, ik hoorde vandaag (in Kampen :) ) dat Pon inmiddel 5000 Navilocks op voorraad heeft, waarvan 2000 in backoerder.

Hoe moet ik dat zien?!? De voorraad van Pon bestaat uit 3.000 fysieke exemplaren en 2.000 virtuele..?

Volgens mij is het simpel je hebt iets op het schap liggen, of je hebt het domweg (nog) niet... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij betekent dit dat Pon er 5000 heeft ontvangen, waarvan er inmiddels 2000 eerder al zijn besteld en wachtend op levering.

Dus de fysieke voorraad is dan nu na uitlevering 5000-2000=3000 stuks

Ja natuurlijk! Wij vertellen het niet verder hoor.

Vorig jaar pas geopend, en staat tegenover een grote school.

Op de openingsdag was er gratis hamburgers, je wilt niet weten hoe druk het er was... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systematisch pakken ze de ongelukkige (meestal ik) dan.

Ze noemen elkaar dan:"buurman".

De 2 buurmannen vliegen dan op me af, de jongste pakt mijn benen, de oudste springt op mijn rug en samen slopen ze me!

Erg leuk maar ik probeer het wel te vermijden. En dat lukt als ik geen rare fratsen uithaal. Dus de meisjes-attributen mag jij wel voor jouw handenbindertje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal met name te maken hebben met het voorste frame. Die is natuurlijk steeds anders bij elk type. Ik moet toch een nieuwe ivm standaard 2 din systeem, dan boren ze daar maar 4 gaatjes in :)

Mocht je tegen die tijd de kans krijgen om te zien hoe het werkt dan hoor ik graag hoe of wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra de Lock erop zit maak ik foto's en zet ze dezelfde dag hier. Ben benieuwd hoelang het duurt. Als ik gebeld wordt, als, dan meld ik het hier dan kunnen we naar de datum toeleven! We gaan van de zomer naar Italie en daar zijn ook wel eens grijpgrage klauwtjes..... :mad3:

Die wil ik niet zien in mijn wagen want dan is je halve vakantie weg. Ik neem wel alrijd een extra tomtom mee en verstop die ergens. Want ik ben reddeloos verloren natuurlijk als er een navi wordt gejat daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Die wil ik niet zien in mijn wagen want dan is je halve vakantie weg. Ik neem wel alrijd een extra tomtom mee en verstop die ergens. Want ik ben reddeloos verloren natuurlijk als er een navi wordt gejat daar!

Ik ben inmiddels 2x van m'n Columbus geript..

De eerste keer nog vrij netjes gedemonteerd zonder schade, kon zonder problemen naar de garage.

De tweede keer had de dealer hem wat beter vastgezet en is er door de vriendelijke dief bedacht dat het hele dashboard dan wel open kon (met een koevoet wel te verstaan). Bij het starten van de auto om deze richting schadeherstel te krijgen vlogen de vonken me om de oren...

Lang verhaal kort gemaakt; Ik hoop voor je dat je überhaupt je auto nog kunt gebruiken bij een eventuele diefstal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je aan te geven dat ik beter geen Lock kan plaatsen, Justah?

Vanmiddag ben ik gebeld door de dealer die had beloofd hem 2e week april binnen te krijgen. Maar nada, pas eind mei wordt hij verwacht!! En dan bellen ze weer af..... :mad3:

Misschien kan ik hem beter maar niet monteren? Ik hoor meerdere negatieve verhalen....

Ik neig nog steeds naar montage maar dat gevoel wordt wel minder. Zeker omdat de Skodaimporteur zo vaag doet m.b.t. levertijden!

Enne Justah....bedankt voor je post natuurlijk maar we zijn erg benieuwd of je nog iets over jezelf en je auto kunt aangeven?? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend om te horen Justah.

Dan laat ik bij mijn navi gewoon de simpele schroeven er in. Hoe dan ook krijgen ze de radio verrot mee, veel (belangrijke) kabels zitten aan de navi vast en lopen vervolgens door het middenconsole e.d..

Ze krijgen hem alleen los door flink te rukken of de kabels door de knippen wat de navi direct onbruikbaar maakt eigenlijk. Bovendien heeft het een losse tomtom module (met geregistreerde simkaart), dus alleen de navi stelen heeft sowieso geen nut. Hou je dus een radio/cd speler over.

Gelukkig geen Columbus of iets anders VAG's, ook geen Kenwood of Pioneer maar een zeer onbekende Sony. (zie andere topic)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Skodaforumleden,

Ik ben vanaf 6 mei de trotse bezitter van een skoda octavia combi elegance business.

In blijde verwachting dus....totdat ik die ellende over die columbus jatterij las op dit forum.

Heb nu toch wel wat spijt van mijn keuze.Hoewel naturlijk bij elke auto kan worden ingebroken door die scooterboys.

Mijn auto heeft alarm klasse 3, maar ja.

Wat is nu verstandig, een navilock, masterlock, of afneembaar front.

Het is toch te gek, dat , als ik het goed heb begrepen,het eruit gerukte Columbussysteem nog werkt, terwijl de stroom er af is geweest.

Ik meen dat in de handleiding staat, dat er dan een code moet worden ingevuld. Deze code moet je dan aanvragen, en mag je niet zelf bepalen.

Een klasse 5 alarm heeft ook geen zin.

Heeft iemand ervaring met die masterlock, of nog andere suggesties?

aangepast door PC-fre@k
Dubbele post verwijderd :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe