Ga naar inhoud

SSP gezocht (Zelfstudieboek)


Superb V6
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo liefhebbers van mooie Tsjechische ! (auto's hé...)

kan iemand me een link bezorgen waar ik een SKODA SSP 69 kan downloaden?...Engels of Duits..maakt niet uit

Het gaat over mijn motor 3.6 VR6 van 191 kW

SSP= zelfstudieprogramma

Het SKODA nummer is 69

Ik zoek er al een hele tijd naar...heb er ergens wel al ééntje kunnen downloaden maar hij is helaas in het Russisch

en daar snap ik echt geen bal van...

Hoi Skoda-vrienden..helpt mij iemand er aan?

groetjes

G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen een boel handleidingen en onderdelen uitzoeken maar SSP's heb ik niet.

Je kan ze wel gewoon kopen, zag een duitse website die ze voor 7 euro verkoopt en hier op de skoda website http://eshop-literature.skoda-auto.cz/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10401&storeId=10051&categoryId=36137&langId=-11&top=Y

Misschien dat Fred nog een idee heeft maar dan moet je wel even geduld hebben (is volgens mij een poosje offline).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt PC-freak!

tof die handige link naar de Skoda E-shop....ik ga het daar natuurlijk gewoon bestellen want naar ik zie hebben ze het!

Nogmaals bedankt voor je snelle reactie!!!

Btw...geniet van je Fabia Combi...mijn vrouw rijdt met een Fabia II Hatchback 2008 flamenco-red metallic serie Go Plus 1.2 HTP en het is een

zalige auto...ik rij er ook graag mee....de 6-cilinderachtige klank van het pittige 3-cylinderke...man I love it!

Jullie zien het...ik heb iets met zescilinders hé (mijn Superb Combi zijnde een V6 nietwaar?)

Bij ons...man en vrouw happy SKODA drivers :-)

Vele groeten!

G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zien het...ik heb iets met zescilinders hé (mijn Superb Combi zijnde een V6 nietwaar?)

Kan ik me goed voorstellen. :lol:

Vind het altijd knap dat mensen in de huidige tijd met deze absurde brandstofprijzen zich zo'n slurper kunnen veroorloven. Ik zou niet eens gas durven te geven, bang voor de draaikolk in de tank. ;)

Desalniettemin, veel plezier van je waarlijke limousine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank Superb V6, horen graag hoe de bestelling verloopt (en misschien wil je die 52 blz. tegen die tijd wel even scannen (A) ). Ze hebben namelijk wel meer leuke boekjes, kwam al wat Engelse tegen over de Fabia :)

Ik heb hem nu in het frans gevonden! Hebben?

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mensen,

het willen bestellen van die zelfstudie-publicaties via die SKODA Literature E-shop valt helaas zwaar tegen...ze willen alléén verzenden binnen de Tsjechische Republiek :mad3:

Dus daar staan we dan hé...

Ze hebben nog niet gesnopen dat er wereldwijd een hele SKODA community is die maar wat graag zou bestellen...

Hadden ze maar de zakelijke neus en flair van de Hollanders :klappen:

Dan zouden ze een smak meer omzet halen...

Gelukkig zijn er de leden van het Forum hier die op wondere wijze toch erin slagen leden het gewenste te bezorgen !

Leve het Forum dus! :band:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat bandje maar er komt geen geluid uit !

Zeker geen skoda instrumenten

ooopppsssss dat geluid dat is me nog niet gelukt :o

Give me a break, folks ! Ben nieuw op dit forum

Het mag al een wonder heten dat ik erin slaag heel die band erop te krijgen :D

Overigens gezellige bedoening hier op dit forum...

of hoe zeggen de Nederlanders dit: "hartstikke gezellig..." :wavetowel2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kei gezellig of beren gezellig of net hoe het de pen of mond uitkomt !

Maar schroom niet om in de shoutbox mee te praten over van alles en nog niets

Hou alleen met één ding rekening , vraag niets mbt Skoda en je wagen of van anderen

Want de history van de shoutbox is erg kort en houdt in dat als jij wat hebt gevraagd daar en degene die antwoordt zou weten het al niet meer kan lezen omdat de berichten je daar om de oren vliegen !

En soms is het misschien niet geheel te volgen op shoutbox voor anderen maar dat komt omdat er soms opmerkingen worden gemaakt die een steek onder water zijn naar het verleden toe en sommige hier mekaar al wat langer dan vandaag kennen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geluid is mij ook nog niet gelukt en volgens mij heb ik het zelf geïnstalleerd :P (die Ed steekt de draak met je)

Fijn dat je het hier zo gezellig vind Superb, dat is eigenlijk onze enige echte regel. De rest is maar bijzaak :)

En als Belg mag jij het lekker zeggen zoals jij wilt, het is hier gewoon kei gaaf, super gezellig, simply clever, SKODA!

Fijn dat wij deel uit mogen maken van jouw Forum Superb ;) (zoals je merkt zijn de rollen hier omgedraaid, wij beheerders moeten het uiteindelijk van jullie hebben dusja)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kei gezellig of beren gezellig of net hoe het de pen of mond uitkomt !

Maar schroom niet om in de shoutbox mee te praten over van alles en nog niets

Hou alleen met één ding rekening , vraag niets mbt Skoda en je wagen of van anderen

Want de history van de shoutbox is erg kort en houdt in dat als jij wat hebt gevraagd daar en degene die antwoordt zou weten het al niet meer kan lezen omdat de berichten je daar om de oren vliegen !

En soms is het misschien niet geheel te volgen op shoutbox voor anderen maar dat komt omdat er soms opmerkingen worden gemaakt die een steek onder water zijn naar het verleden toe en sommige hier mekaar al wat langer dan vandaag kennen !

hoi,

wel ik heb de indruk dat die shoutbox echt wel meer iets is voor ingewijden

ik ga me daar wijselijk niet in mengen, of (zoals ze hier in Vlaanderen zeggen:) "mijn broek aan scheuren" :mfr_lol:

lekker gewoon verder posten in dit forum...allemaal toffe gasten hier :gathering:

welke Skoda ook....welke motor ook....ONE SIMPLY CLEVER SKODA COMMUNITY :pile:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je er in proberen te mengen is wel een uitdaging en wordt door diverse mensen zeker gewaardeerd hoor !

Maar eerst 2 uur meelezen als het druk is zodat je doorhebt dat het nergens over gaat en dan inhaken

Is het stil dan is het een juist een reden om zelf een gesprek te beginnen over een alledaags onderwerp !

En dat we toffe gasten zijn............. wisten we al hoor, alleen werd het op ander forum niet gewaardeerd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe