Ga naar inhoud

Pechgeval


FredV
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmorgen was ik in Deventer en zag net een gloednieuwe Audi A6 afgeleverd worden.

Een klein uurtje later was ik in Rissen, en komt de eigenaar van die Audi A6 binnen.

'Heb net met Deventer gebeld en ze verwijzen me naar hier om dat ik in de buurt was', sprak de man

'Heb en uurtje geleden m'n nieuwe Audi opgehaald in Deventer en onderweg krijg ik een steen op m'n voorruit. Gebarsten, Kunt u die maken? '

Inderdaad, een bast voor de bestuurder in t midden van t gezichtsveld. Is dat pech of pech?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ken je een vergelijkend verhaal vertellen met mijn vorige werkgever en meneer de directeur

Hij had een audi 200 quatro aangeschaft en de dag was gekomen dat hij hem kon ophalen

Trots als een oude man had hij de weken ervoor al menig keer zitten te vertellen dat hij er naar uitkeek

En de dag was gekomen, en vandaar zou hij langs komen op Schiphol vanwege project doornemen en dus kwam hij daarna altijd ff bakkie doen met ons ! ( echte directeur die nog hielp met kabels trekken )

Dus op bepaald moment is hij op schiphol en loopt kantine in en zien we zijn oude sleutel opeens op tafel liggen.

Dus wij van Kees heb je je oude sleutels mogen houden omdat ze slot hebben overgezet ?

Neuhhh, wel ik heb er in gereden hoor maar heb net de amstelkade gehaald ( dus terrein af en kade op )

Wij wat dan ?? Wel ik remde en toen lag me raam op de motorkap, hij viel er zo maar uit !!

Affijn wij hem eerst nog niet geloven, want hij had wel meer van die geintje's maar het bleek dus inderdaad zo te wezen !

Hij was ook naar binnen gelopen en had gevraagd waarom ze bij de koop niet hadden gezegd dat als je zou remmen dat het voorraam eruit zou vallen ??

Ze hadden hem eerst heel raar aan zitten kijken en uiteindelijk kreeg hij de wagen een week later toch, en nu met een raam wat vast zat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier ook een 'pech' geval..

Net m'n Skoda gewassen, rij de straat in zie een hele rij mensen even verderop bij de speeltuin staan.

post-2-0-55049000-1314473957_thumb.png

Blijkt er met hoge snelheid een Citroën (van R naar L) door de straat voor de supermarkt langs gereden te zijn, vervolgens krijgt hij een bocht naar rechts waar op dat moment een auto met aanhanger links af wil gaan met de weg mee. Deze auto neemt de bocht voor het mooie wat te krap waardoor de Citroën een rare stuur beweging moet maken en waarschijnlijk door de schrik nog meer gas geeft. Vervolgens ramt hij rechts een Jaguar welke gewoon geparkeerd stond, deze zet hij 90 graden de hoek om (file geparkeerd), rijdt daarna tegen een grote (Vito achtige) bus aan en komt vervolgens door de opgelopen schade tot stilstand aan het einde van die weg.

Geen gewonden, wonder boven wonder. De beiden getroffen auto's zijn van de dierenwinkel, de Jaguar was helemaal ontzet aan de achterkant (zal ook wel het een en ander intern kapot zijn), de bus had een enorme deuk achter het rechter achterwiel (achterklep ging niet meer open). De auto met aanhanger kwam met de schrik vrij, de Citroën is total loss.

Jonge jongen achter het stuur, grijpend naar nek, benen, rug... maar de adrenaline zal hem wel overeind gehouden hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe