Ga naar inhoud

Zomerfestival Rotjeknor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de foto's te plaatsen, Menno!

Het was erg leuk, gister wel regenachtig in R'dam maar dan toch nog mooi! Goede sfeer en leuke muziek!

Het schip was ook weer heel leuk, kinderen sliepen zelfs tot 09:00 vanmorgen! :blink:

Vanochtend naar Scheveningen gegaan waar net de wolken wegtrokken. Heerlijk in het zand gespeeld en bij strandclub Wij lekker gegeten en gedronken. Simonis stond ook op de planning dus daar ook even binnengestapt. Ik naar het toilet en Francisca en ouders gingen maar aan de vis. Ik en de jongens kregen patat! :D Iedereen blij.

Veel bekeuringen geschreven door de politie maar wij stonden netjes geparkeerd in een vak!

Daarna naar huis gereden, allemaal gedouched, niet tegelijk hoor. Kinderen waren bekaf en slapen al. Ik ga na Dealer Wheelers natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het zo gezellig met je schoonmama hebt gehad ! :P

En dat je hebt genoten verbaast me niet !

Wat me wel ergggg tegenvalt is dat je weer geen vis hebt genomen, jij met een voorbeeldfunctie naar je zoon's ! <_<

En krijgen we nog een zomercarnaval topic ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al in geen eeuwen meer geflitst! :lol:

Dit is dan het zomercarnaval topic! Ik zal nog een foto posten van een mooie chick zometeen, ff zoeken!

Deze dame wilde ik eigenlijk voor mezelf houden maar deel haar toch met jullie!

post-4-0-12604700-1312136262_thumb.jpg

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen geen foto's gemaakt want in 1990 was ik met heel andere dingen bezig dan nu. En die dames van toen staan anders nog wel op mijn netvlies gebrand hoor, ik zou ze zo kunnen uit-tekenen! 21 Jaar terug dus die tekening zou niet meer kloppen want ook voor die dames daar heeft de tijd niet stil gestaan.... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja frank, dat heb ik met indonesia, twee superschone dames van in de 20 ! Kan ze ook nog geheel op met netvlies krijgen ! En het is dat de recessie daar een paar maanden later toen toesloeg anders had ik er gewerkt, en kost inwoning etc was min of meer al geregeld ! Maar ja t loopt wel eens anders in het leven !

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar nu ben ik heel blij met wat ik heb!

maar toch, toch denk ik wel eens hoe was het gelopen als die economie normaal was gebleven ?

Had ik er dan nog gezeten ( gewoond ) of was ik al weer tijden terug geweest omdat het toch was tegen gevallen ?

Maar ja hier heb ik het ook naar het zin en weet nu wat ik dan gemist had van hier als ik daar had gezeten !

Geen Yeti en geen Ban's gehad en geen gezellig geouwehoer met jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe