Ga naar inhoud

Dymo printer gekocht


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik denk er al een poosje over, maar heb het nu dus toch maar gedaan.

Ik heb een Dymo 450 labelwriter gekocht. Ben er al bekend mee omdat er op het werk ook één heb staan, maar heb hem juist thuis vaak nodig.

HzoDfNoVsmYQmkuzL06i_TiCxkuTiNh3.jpg

Handig, want nu hoef ik niet meer te rommelen met A4 laser etiketvellen (waarvan je dan 1 of 2 etiketten per keer gebruik). Bovendien kan ik direct zelf postzegels printen via de website van postnl, zowel voor gewone post als paketten. Hoe geniaal is dat, nooit meer in de rij bij het Service Punt :) (alleen wel even laten scannen...)

Twijfelde eerst nog tussen de Turbo (sneller), Twin, en XL. Turbo heb ik niet nodig, want de gewone is snel zat voor een paar etiketten per keer (wou er geen handeltje van maken). Twin is leuk, maar ik kan ook prima af met 2 rollen die even wissel (hoe vaak zal dat voorkomen?), bovendien is een duo ruim 2x zo duur als een gewone... XL is leuk om grotere etiketten te printen, maar dat heb ik dus niet nodig.

Los van dit apparaat heb ik al zo'n mobiele handprinter om plastic labels te maken, hoeft dus niet in dit apparaat te zitten.

Verder nog even wat labels bij besteld via 123inkt; 99012 groot adres label (geschikt voor postnl zegels)

Nieuwste drivers en software van de website, en printen maar! :)

De SDK nodig om zegels te printen werkt niet direct vanaf de postnl website als je firefox 5 hebt. Hier vind je de oplossing van Dymo zelf: http://developers.dymo.com/2011/06/23/dymo-sdk-extension-update-for-firefox-5-0/

De TNT Post pagina is trouwens: https://digitalepostzegel.tntpost.nl/ (niet zo makkelijk te vinden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een feit. Het product an sich is vaak (veel te) goedkoop, en vervolgens betaal je je blauw aan verbruiksmateriaal. Maar ja, dat koop je dan toch wel, want je hebt het apparaat immers toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel meevallen in dit geval, 2x260 grote etiketten voor 18 euro. Dat is 0,033 cent per etiket, bovendien is dat incl. BTW en schaf ik het apparaat en de benodigdheden zakelijk aan.

Scheermesjes is inderdaad niet mis, echt oplichting. Zeker voor die vibrerende versies, betaal je 1,5x zoveel voor terwijl de mesjes gelijk zijn :P

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe