Ga naar inhoud

SuperbCombi1 stelt zich voor


SuperbCombi1
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben een komend Skoda Superb berijder. Door het beleid van mijn bedrijf (max 120gr CO2 uistoot) en mijn huidige auto (Espace) zijn er niet veel alternatieven met zelfde omvang. Na in de Superb Combi gereden te hebben besloten dat dit een prima auto lijkt, met veel ruimte. Daarnaast is het terugvallen van 25%bijtelling over 58K naar 20%bijtellen over 37K ook wel een overweging geweest...

Ik kijk uit naar de levering (gepland voor oktober as)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maw zeker geen verkeerde keuze !

en om het wachten te verzachten en niet voor onverwachte dingen te komen staan zodra je de wagen in bezit hebt

Kun je hier in download gedeelte eens zoeken naar je manual van de superB en downen

Heb je tenminste leesvoer voor in de vakantie periode als het regent !

En uiteraard welkom op het fora alhier, en het fora dat je met zijn allen maakt en niet een paar personen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag naar aankleding:

metallic, columbus ipv amundsen, trekhaak, verwarmbare stoelen, elec voorstoelen, mdi, bluetooth carkit (ivm Samsung Galaxy) etc etc 37K is fiscale waarde, totaalbedrag opties/accesoires is iets hoger....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Columbus ??

Je bent op de hoogte van de diefstal gevoeligheid hiervan en dat na de eerste keer stelen ze vaak standaard een 3 maanden later weer langs komen om de net weer geinstalleerde eruit te halen !?

Indien niet kun je toch nog overwegen terug te gaan naar de Admundsun of dat je er nog een navilock bijbesteld bij je dealer

Over navilock kun je één en ander zien bij wasmachineman zijn fotoboek hier op forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe