Ga naar inhoud

Lopende Robot


WillemJan
 Delen

Aanbevolen berichten

Heren,

Een vraagje. Mijn jongste zoon wordt binnenkort 6 jaar en hij wil graag een lopende robot hebben. Nu heb ik alle webshops al bekeken (Toys'R'Us, Intertoys, Bart Smit) maar nergens een lopende robot.

Daarom de volgende vragen:

  • Bestaat er überhaupt wel een lopende robot?
  • Zo ja, waar kan ik die kopen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Met vriendelijke groeten,

Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wasmachineman,

Dank je wel voor je reactie. Ik zoek eigenlijk wat nieuws. Nog wat gegoogled, en er bestaan robot-winkels in Nederland. Alleen dan moet je een complete set kopen en aansluiten op de PC. Dat is voor een kind van 6 toch wat te lastig. Of een Lego set. Maar daar is hij nog wat te jong voor.

Nog creatieve ideeën?

Met vriendelijke groeten,

Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoontje wordt in mei 2012 ook 6 en nu heb ik een trampoline gekocht alvast, zo'n grote van 305 cm! Hij moet alleen ingegraven worden....

Voor zijn 5e verjaardag kreeg hij een DS en daar speelt hij een uurtje per dag mee! Zelf wil hij de hele dag ermee.

Met de treinbaan gaat het ook goed als kado, wij hebben een Brio-baan waar we af en toe nog wat accessoires van kopen! Treinbaan loopt continue door een gedeelte van de woonkamer, een erg groot gedeelte rijdt onder de bank en kast heen en weer dus kun je nog steeds lopen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wasmachineman,

Een treinbaan (van hout) heeft hij al, samen met zijn 1 1/2 jaar oudere broer. Daar mogen ze lekker op hun slaapkamer mee spelen. Voor een trampoline (in te graven) is onze tuin te klein. Een DS probeer ik juist zo lang mogelijk uit huis te houden (moraalridder als ik ben).

Maar ik heb nog enkele robots gevonden:

Niets is zo moeilijk als het bedenken van een verjaardags- sinterklaas of Kerstcadeau. Zowel voor je zelf als voor iemand anders...

Met vriendelijke groeten,

Willem

aangepast door WillemJan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets is zo moeilijk als het bedenken van een verjaardags- sinterklaas of Kerstcadeau. Zowel voor je zelf als voor iemand anders...

Voor mezelf niet zo moeilijk hoor, voor anderen wel om het te geven:)

Heb wensen genoeg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

(...)zijn meer van die gadgetwinkels waar ze er nog veel meer hebben maar kan evebn niet op de naam komen.

Hoi PC-Fre@k,

Bedoel je soms de website http://www.dealextreme.com/? Daar kan je van alles krijgen... En het wordt vanuit China gratis verzonden. Mijn collega's halen er diverse 'meuk' vanaf.

Met vriendelijke groeten,

Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robot?

arrow.gif "The power of dreams..."

ASIMO by Honda

@Frank: v.w.b. de ingegraven trampoline hoorde ik laatst van een collega dat het raadsaam is om even een tweetal regenpijpen in te graven, zodat de lucht goed weg kan onder de trampoline. Schijnt dat er met name voor de kleintjes dan veel meer veer-plezier in de trampoline zit!

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe