Ga naar inhoud

WMM live op Radio Veronica


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Niet te geloven toch?? Maar zo is het wel. Nu ook, heerlijk op het terras aan het bier een beetje aan het rond kijken en luisteren naar muziek. Geen gezeik aan mijn hoofd van wie dan ook, iedereen is relaxed hier.

https://www.radioveronica.nl 

Nu hoeven jullie niet de link op te zoeken maar gewoon klikken en luisteren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Wasmachineman zei:

Nu hoeven jullie niet de link op te zoeken maar gewoon klikken en luisteren....

Hebben we hier geen tijd voor !
We hebben geen vakantie zoals jij 10 keer per jaar wel hebt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Frank, heb je er wel eens aan gedacht zónder telefoon op vakantie te zijn? Als ik zie hoeveel je online bent op fora, LI en de appgroepen, snap ik bijna niet dat je uitgerust terug komt 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Wasmachineman zei:

niet bij me zou hebben dan zou het verkeerd gaan

Dat noemt men  ontwennings verschijnselen !!   telefoonjunk.............🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is uiteindelijk ook gewoon waar het om draait. Ik ga ook niet zonder Ipad en Iphone op vakantie, maar ik probeer er wel bewuster mee om te gaan en vooral lekker tijd voor vrouw & kids te hebben. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het. Bewust ermee omgaan is het keyword. Maar de een heeft meer behoefte dan de ander ongetwijfeld. Onze kinderen zijn ook een stuk ouder en die hebben minder aandacht nodig van ons. Nee, anders moet ik het zeggen: zij zoeken andere jongeren hier op en we zien ze gewoon een paar uur niet. Hier hebben we naar toe gewerkt hoor dat ze lekker zelf hun ding doen hier. Fietsen kan. Zwemmen kan op 100 meter. Ze kaarten ineens wat ze anders nooit doen. En taalbarriere is minimaal, dat is wel erg leuk. Stefano komt zaterdag aan hier en die kent de weg ook prima. Die pakt de auto en ze gaan dan met een groepje weg naar het strand bijvoorbeeld. Of Lecce. Lekker relaxed zonder ouders... 😎

Maar ze melden zich altijd weer hier als er gegeten moet worden...😜

Of heel modern tegenwoordig: ik krijg een “tikkie” via whatsapp binnen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefoon gaat wel mee zodat ik bereikbaar ben en mocht ik met pech staan dat ik dan kan bellen voor hulp.
De rest blijft allemaal thuis, dus geen laptops / tablets etc
En prive mail komt alleen binnen op laptop dus dat komt al lekker niet binnen.
En klooien op me mobiel op interpret.............. nee niets voor mij, dus blijft zakelijke mail over !
En dit komt vanwege de zakelijke SIM die er in zit.
En dat blader ik 1x in de zoveel dagen door, en echt bij spoedjes dan wil ik wel eens antwoorden en anders jammer...
Maar als er echte dikke spoed is zakelijk dan bellen ze wel, maar ook dan moeten ze massel hebben want phone ligt op één plek met geluid geheel uit of op zacht.
En aan hand van aantal gemiste oproepen van één persoon zie ik dan wel of het spoed is....

Gewoon heerlijk ontstressen dus

aangepast door EdK
typo
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe