Ga naar inhoud

Je gelooft het niet


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag was ik met collega eerst op erkermederstrand bezig met het maken van een kabelmof omdat koperdieven een kabel doorgezaagd hadden om mee te nemen maar er achter kwamen dat het een aluminiumkabel was ( 4x95mm² )

En dit was blijkbaar niet interressant genoeg en zijn vertrokken, maar goed wij mochten deze dan weer moffen zoals we dat noemen

En toen rond 13.00 uur we klaar waren en de klant dus spanning had, hadden we nog een klus op de lange steiger van Elburg waar een elektrazuil door vandalisme er af was getrokken !

En bezig zijn om deze los te koppelen zodat hij mee nar werkplaats kon hoorde we een giga klap !

Dus collega en ik rondkijkend of er een ongeluk was gebeurd zagen we geheel geen wagens tegen elkaar staan zonder tussenruimte !

Maar 10 minuten later kwam de havenmeester langs en vroeg of we een boel lawaai hadden gehoord, dus wij van Ja , maar we zagen geen auto's tegen elkaar dus wat is er gebeurt ?

Wel de havenmeester vertelde het volgende wat je op onderstaande link kunt lezen !

En op terug weg hebben de veroorzaker ook gezien !

Echt zonde van zo'n nieuwe aanschaf !!

http://www.destentor.nl/regio/veluwenoord/8760878/Botter-valt-bovenop-auto-in-haven-Elburg.ece

Link naar reactie
Delen op andere sites

:o

Dat is dus 3 dubbel pech, auto foetsie, opknappen boot was voor niks, iemand gaat flink op zijn kloten krijgen (banden verkeerd/te oud/niet gekeurd/te licht)...

Maar nog altijd beter dan dat de gehele kraan om dondert richting het water, de boot zinkt en een hele rits auto's/andere boten incl. de kraan beschadigen/te water raken.

Nog geluk trouwens dat de boel niet om de een of andere reden in de fik is gevlogen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Edk,

Ik had het al in de krant gelezen voordat ik dit stukje las. Het eerste dat ik dacht, ging over de auto maar gelukkig zat er niemand in.

En die schuit: die kan denk ik wel de schoothopen op: total loss. Of zie ik dat verkeerd?

Met vriendelijke groeten... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik van de havenmeester begreep lag die doormidden , maar had het erover dat er op dat moment nog gezegd werd dat het wel lang zou duren maar dat het te repareren zou zijn !

Maar of je als eigenaar die boot dan nog wil houden ??

Zou zelf zeggen mooi voor de openhaard of de BBQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

kost alleen wat tijd !

Voor onderhoud aan de UVC installatie's kom ik in zeeland bij werf / jachthaven

En om bij de installatie te komen moet ik dan door de werkplaats en overdekte helling

En zijn ze ook altijd bezig met oude botters en van dat mooie spul !

En er worden complete huidplanken vernieuwd en als je ziet hoe dat allemaal gaat , echt een vak dat van vader op zoon is gegaan met gereedschappen die nergens te koop zijn , maar zelf ontwikkeld en gemaakt zijn.

Prachtig om daar te lopen en de houtgeuren te mogen ruiken , en ook te kijken hoe ze bepaalde dingen gerepareerd hebben !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zie steeds meer van nederland en belgië en waardeer de omgeving om me heen ook steeds meer !

Laatste keer zeeland reden we langs de grevelingen , en zo mooi man, zag ik een parkeerplaats dus me auto daar geparkeerd en lekker me broodje daar genuttigd met een bak koffie

Is gewoon ff genieten dan voor een 15 minuten !

En vandaag stonden we rond rotterdam zwaar in de file, en dat is ook genieten maar dan op een andere manier

Zo'n mooie natuur in sommige wagens, je snapt niet dat dat groeit zonder wortels !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe