Ga naar inhoud

Vakjes, veel meer vakjes!


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Just to let you know... Ik heb er weer 2 gadgets bij 8-)

Met name die haakjes ga ik veel gebruiken, ik ben er al veel te vaak tegenaan gelopen dat iemand een tas mee wil nemen die niet in de vakjes past maar ook niet door de kofferbak mag zwerven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De netten gebruik ik voor klein los grut. Bijvoorbeeld een opgevouwen tas, sponsje, etc. Maar heb er bijv ook zo'n afdekscherm voor de voorruit in liggen.

Vakjes links en rechts gaan de kleine tasjes in, de grotere tassen kan ik dan mooi aan een haakje hangen. Haalde pas mijn oma op en die had bijv. 3 tassen bij zich waarvan er een zo zwaar was dat die prima bleef liggen, de andere twee waren net te groot voor de vakjes en je wilt natuurlijk niet de biel pletten. Bovendien heb ik ook nog zo'n rolscherm en kan ik dus niks over de hoofdsteun hangen (nog even los van het feit dat je dan best ver voorover moet hangen).

De tijd zal het uitwijzen, heb meerdere keren gedacht, waarom heb ik die haakjes nou niet. Flebiele vak weet ik nog niet of ik het veel ga gebruiken maar als ik toch bezig ben... Die kan je vrij snel ook weer loshalen namelijk. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik die netten alleen om te vissen ! Voor de rest hangen ze te drogen in de kofferbak en eigelijk in de weg

De haken zijn daarintegen wel erg makkelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe