Ga naar inhoud

Hondenrekkenshop voor o.a. Skoda


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

ja, dank je, dat zou hem zijn, alleen gaat dat gezien de tijd niet meer lukken. Denk dan toch maar zo'n Halfords geval. Denk dat er niet zo heel veel ruimte open blijft eronder, want ik zet hem dan op het verhoogde gedeelte. In elk geval voldoe ik dan aan de eisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toevallig heb ik daar bij deze leverancier ontzettende problemen mee gehad (met hondenvoer). Maar ik heb dat ding van Halfords inmiddels. Vanwege gescheurde verpakking voor €50 ipv €65. In elk geval prima voor als de stoelen om hoog staan. Nu lopen ze er zo onderdoor, maar als ik daar wat grote stevige dingen neerzet, zal het wel gaan. Ze blijven trouwens toch wel zitten. Misschien nog een stukje net zoeken om de onderkant dicht te maken.

Die flitspalen durf ik toch niet goed te verwijderen, want in de desbetreffende map POI zie ik ALLEEN MAAR van die bestanden die ik zou moeten verwijderen. Ben bang dat ik dan in 1 x ook de andere POI weggooi (restaurants, parkeergarages, enz). Pakkans lijkt me trouwens zo goed als nihil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno als je niet weet hoe je de flitspalen moet verwijderen zonder de andere POI's te verwijderen

ëén mail richting Garmin.nl en je hebt met 2 dagen een antwoordt hoe dit te doen !

Of met een speciaal proggie of dmv de file's met bepaalde extensie te verwijderen

Heb ook wel eens vragen naar ze gemaild en kreeg altijd keurig antwoordt van ze terug

Wel je Type Nuvi opgeven en je serienummer

En je adres gegevens

En dan weet jij excact hoe je het moet doen over 2 dagen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, even een stukje plaat laten zagen bij de Praxis a €4,50. Aan de andere kant komen dar dan een paar zware kratten tegenaan zodat het op zijn plaats blijft. Mooie oplossing voor als de stoelen eruit of naar voren geklapt zijn.

post-25-0-64716300-1306331948_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, even een stukje plaat laten zagen bij de Praxis a €4,50. Aan de andere kant komen dar dan een paar zware kratten tegenaan zodat het op zijn plaats blijft. Mooie oplossing voor als de stoelen eruit of naar voren geklapt zijn.

handig! Ik zou zelf een paar gaatjes boren in de plaat, aan elke kant van de staanders van het rek bijv. 4 stuks en dan de plaat met tie-raps (die plastic binders waar ze ook hooligans mee boeien) aan het rek vastmaken, kun je ze na drie weken weer doorknippen als je de plaat niet meer nodig hebt. Voordeel daarvan is dat wanneer je geen kratten of andere bagage ervoor hebt je toch de stoelen eruit kan laten zonder dat de plaat naar voren komt of wegzakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe