Autofannetje Geplaatst: 10 april 2017 Delen Geplaatst: 10 april 2017 (aangepast) Hoi ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Dirk en ik ben een student natuurkunde uit Utrecht. Ik was op zoek naar een auto en omdat mijn oma van haar oude Skoda Fabia af wilde heb ik die een tijdje geleden over mogen nemen voor een zacht prijsje. Nu ben ik op zoek naar wat extra informatie over dit model en ik hoop dat ik daarvoor op de goede plek ben haha. 10 april 2017 aangepast door Autofannetje 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 10 april 2017 Delen Geplaatst: 10 april 2017 Welkom Dirk! Ik heb even jouw reactie uit een ander topic gehaald en je een eigen topic gegeven. Veel plezier hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snelle Geplaatst: 10 april 2017 Delen Geplaatst: 10 april 2017 Welkom, Dirk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 10 april 2017 Delen Geplaatst: 10 april 2017 Dus echt een wagentje van oud vrouwtje geweest en altijd in garage gestaan.... Maar goed welkom hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinfield Geplaatst: 11 april 2017 Delen Geplaatst: 11 april 2017 Welkom Dirk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen