Ga naar inhoud

Veranderen binnenverlichting


Dries3s
 Delen

Aanbevolen berichten

hallo,

ik zou graag m'n binnenverlichting willen veranderen, maar vindt echter nergens waar je voorzichtig de kap dat over de lampen zit losmaakt ( wil natuurlijk niets afbreken.. ) iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je het nu over de unit bij het voorraam / spiegel of de kleine lampjes bij de achterdeuren ?

 

De laatste is kwestie van met beleid te trekken en eventueel een oude creditcard of die van je vrouw tussen de bekleding en lamp te steken.
Aan één zijde zit namelijk een stalen veer en die wil nog wel eens breken is mijn ervaring met de Yeti.

De unit bij achteruit kijk spiegel zal @PC-fre@k of @Wasmachineman wel weten daar die ook een Octavia 3 rijden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats anders eens een foto van de unit waar het om gaat: er zijn maar een paar modellen/pasvormen voor de totale VAG-groep, al zitten er binnen één vorm soms wel variaties zoals met/zonder leeslampjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit daar ook nog een zonnebrilvakje in ??

Want die uitvoering heb ikzelf en daar zitten 1 of 2 torx schroefjes die dan losgeschroefd moeten worden

Indien zonnebrilvak er niet inzit dan kan ik je er niet mee helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze uitvoering heb ik persoonlijk nog niet in handen gehad, hoewel ie wel wat lijkt op de mijne. Je kunt voorzichtig proberen of je het glaasje los kunt wippen met een schroevendraaiertje of iets dergelijks. Dan is het normaal gesproken aan de juiste kant beginnen (ik denk te zien in dit geval aan de lange zijde bij de schakelaars, aan de andere kant zie ik namelijk zo te zien, 3 clips die 'm vasthouden. Onder het glaasje zitten dan meestal de lampjes met de bevestigingsschroeven soms onder de lampjes.

 

Foto van mijn huidige unit, nog zonder glaasje, en met glaasje:

pict1578-jpg.12941

 

pict1571-jpg.12943

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe