Ga naar inhoud

SCM Klasse III Alarm


rutwet
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij alarm SCM klasse III hoort een certificaat, en je hoort dan 3 hoekstickers te krijgen.

Zo hier en daar hoor ik dat dit niet geleverd wordt!?

Ook las ik van een diefstal van een Columbus, waarbij het alarm niet was afgegaan, hoe controleer je eigenlijk een goed functionerend alarm?

Heb inmiddels de Navi Lock voor de Skoda besteld, lijkt me met die stickers toch iets veiliger.

Zou ook zeker geen steviger schroefjes gebruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn alarm dat door de dealer is ingebouwd (ook klasse 3, DEFA 801 meen ik) heb ik wel een certificaat gekregen maar zijn er geen stickers op de auto geplakt. Alleen de (volgens mij) standaard sticker op de achterruit die al aanwezig was.

Dat is dus deze http://www.defa.com/alarm2.php3?lang=3&ndid=

met alles er op en er aan (excl. de zaken die al door CAN worden geregistreerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij alarm SCM klasse III hoort een certificaat, en je hoort dan 3 hoekstickers te krijgen.

Zo hier en daar hoor ik dat dit niet geleverd wordt!?

Ook las ik van een diefstal van een Columbus, waarbij het alarm niet was afgegaan, hoe controleer je eigenlijk een goed functionerend alarm?

Heb inmiddels de Navi Lock voor de Skoda besteld, lijkt me met die stickers toch iets veiliger.

Zou ook zeker geen steviger schroefjes gebruiken!

Ik heb ook een alarm Klasse III op mijn O2 waar geen stickers bijzaten. Gewoon even bellen met je dealer want hij heeft ze echt wel gekregen en liggen in een laatje op je te wachten! Ik kreeg ze ook na gevraagd te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat die stickers ook afschrikken? Kan natuurlijk ook zijn dat ze denken dat je zo'n cheapo alarm hebt waarbij je even kan schudden om te testen. De DEFA gaat dan alleen niet af...

Anders is het misschien nog wel de moeite waard die erbij te plakken. (wel even ophalen dan inderdaad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor! Stickers schrikken ook af. Ik heb ze sinds het begin erop zitten en nog niets gehad qua inbraakpoging tot op heden!

Alles staat en valt met de tijd die de heren inbrekers hebben. Want staat je auto ergens met alarm en stickers in een gunstig straatje voor inbrekers dan willen ze wel het risico lopen! Is het druk in de straat en ben jij de enige auto met stickers dan pakken ze de volgende auto zonder stickers! Verplaats jezelf eens in een inbreker: steeds calculeren of het een makkie is die auto of niet...

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe