Ga naar inhoud

Kofferbak probleem hulp gevraagd aub.


duiveltje
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn kofferbak.. ik kon deze op de sleutel, in de auto en op de hand openen en sluiten.
Nu opent hij wel (een stukje) en daarna piept hij een paar keer en blijft hij steken.. moet ik hem met de hand verder dicht of open duwen.

Even uitgelezen met vagcom
graag jullie advies / mening / expertise smile2.gif



6D-Trunk Elect. -- Status: Malfunction 0010

Address 6D: Trunk Elect. (----) Labels: 7N0-959-107.clb
Part No SW: 7N0 959 107 C HW: 7N0 959 107 A
Component: HDSG-Modul H11 0804
Revision: 41011001 Serial number: 072200445
Coding: 082301C002
Shop #: WSC 33361 790 00999
ASAM Dataset: EV_HDSGSk462 301133
ROD: EV_HDSGSk462.rod
VCID: 377B5B9E8E3AEEA66A7-8062

1 Fault Found:
0028 - Motor 1 for rear lid
B11D9 13 [008] - Open Circuit
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 39
Reset counter: 72
Mileage: 130219 km
Date: 2038.14.17
Time: 19:43:18

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als dat het systeem op zich nog wel goed is maar dat hij teveel weerstand heeft om verder open te gaan !!??

Dus zou eens indien je dat nog niet hebt gedaan alle scharnier / aandrijfpunten eens nalopen op vervorming of corrosie.

En indien corrosie dan de punten invetten / WD40 behandeling geven.

 

Indien dit alles niet het geval is dan ga je toch denken dat de aandrijving ( elektromotor ? ) kuren heeft.

Daar ik niet in bezit ben van een SuperB en derhalve mijn achterklep open en dicht moet doen met de hand.

weet ik niet hoe het systeem excact in elkaar zit en waar je nog verder naar zou kunnen kijken

Misschien dat @snelle je hiermee wel kan helpen daar hij ook de SuperB rijd !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe