Ga naar inhoud

Wel of niet inruilen?


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

met of zonder spoiler ? :)

Maar wat versta je onder geheel oprijden ? dat wij op bepaald moment Yeti onderdelen op de snelweg tegenkomen of dat de kosten voor reparaties zo hoog oplopen dat

het goedkoper is om een nieuwe ( nieuw / 2e hands ) aan te schaffen !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

met of zonder spoiler ? :)

Maar wat versta je onder geheel oprijden ? dat wij op bepaald moment Yeti onderdelen op de snelweg tegenkomen of dat de kosten voor reparaties zo hoog oplopen dat

het goedkoper is om een nieuwe ( nieuw / 2e hands ) aan te schaffen !?

Misschien wel met spoiler.

Oprijden: rijden totdat de vaste en variabele kosten hoger worden dan die bij aanschaf van een andere/nieuwe auto. Hopelijk een jaar of 15 ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

phoe 15 jaar !? Wel ik ben bang dat ik dan toch wel deze al eens ingeruild heb !

Bij mij is het op bepaald moment dat de inruil en het bij te leggen bedrag de doorslag gaan geven !

En uiteraard heeft dan ook het te kunnen uitgeven van het bedrag een doorslaggevende betekenis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, 15 jaar is wel erg lang; ik denk meer aan een jaar of 6/7. Dan staat er zo'n 200 000 km op. Tenzij we tegen die tijd in Frsl wonen natuurlijk. Kees maakt natuurlijk wel beduidend minder kms, dus dan kan hij ook langer mee.Ik heb nog een jaar of vijf mijn riante uitkering en dan wordt het wat minder met pensioen en AOW en Marijke zal ook wel eens (willen) stoppen met werken. Dus financieel gezien ligt dat tijdstip voor een nieuwe auto ook wel in de rede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe