Ga naar inhoud

Slecht tegen je verlies kunnen ?


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja het toppunt van niet tegen je verlies kunnen is naar mijn mening het onderstaande !

Ik had het genoegen dat mijn werkgever in mijn woonplaats een klus kreeg voor het leveren van elektrazuilen en water zuilen met desbetreffende bekabeling en leiding etc

En ik was de gelukkige die hierdoor een thuiswedstrijd had ( 4 minuten lopen van me klus )

De levering was een x aantal grote zuilen ( 1,20 hoog ) en een x aantal lage zuilen ( 30cm hoog )

De tyleen, bekabeling en betonfundatie's was ruimschoots ervoor geleverd aan klant en de kadebouwer heeft ervoor gezorgd dat alle kabels en tyleen gelegd werd en dat de fundatie ingegraven waren !

Tevens leverde voor één positie een hoofdverdeler (stroom ) en de tweede lokatie had de hoofdverdeler in het bescheiden sanitairgebouw met havenmeester kantoortje !

En het laatste ( sanitairgebouw ) gaat het om !

Dit is een portocabin achtig hokje wat in de kleuren groen / bruin in kleur is uitgevoerd !

En 5 mtr lang en 2,5 a 3 mtr breed is , en men had hiervoor een lokatie gepland tussen bossage's en voor 2 garage's ( met de straat ertussen) zodat het niemand zijn zicht zou belemmeren vanuit een woonkamer !

Dus er was zonder meer over nagedacht deze keer !

En ondanks dat was er één persoon met zijn vrouw die protest hadden ingediend en dit uiteindelijk op een proces hebben laten uitkomen !

En dit hebben ze uiteindelijk verloren en dus ging het gehele project opeens dus door en ook nog eens versneld zodat het voor de pasen allemaal in bedrijf kon gaan !

Verleden week waren de waterputten al geplaatst in het begin van die week en ik was druk bezig met plaatsen en aansluiten van de zuilen !

En verleden week donderdag kwam dan de sanitair unit en vrijdags kwam Liander met de stroomvoorziening en kon ik alles gaan aansluiten op hoofdverdelers en waterputten.

En ik was erg verbaasd dattoen ik de waterput opendeed dat deze vol beton was gestort, dus havenmeester gebeld en die was snel ter plekken om één en ander te regelen dat er een nieuwe dezelfde dag zou komen zodat ik toch het water kon aansluiten !

Maar op bepaald moment hoorde ik een gevloek wel daar zaten een paar woorden bij waar ik toch weer wat van leerde !

Bleek dat de cabine aan de waterzijde geheel onder de gele grafitie was gespoten incl de wisselautomaat ! en een paar minuten later bleek dat ook nog eens het rolluik voor het raam van kantoortje was dichtgepurd met purschuim !

En het verhaal ging snel de ronde en de hele buurt sprak schande want de verdenking ligt dus bij de mensen die het proces hadden verloren !

En vanmiddag was ik nog heel even aanwezig daar om de laaste zuilen onder stroon te brengen omdat verleden week Liander de verkeerde kabel had opgegraven, hadden namelijk de straatverlichtingskabel te pakken ipv de netspanningskabel die 20 mtr verder in de grond lag ! En tsja dan blazen ze de boel af en komen ze gewoon een week later !

En toen liet de havenmeester me een paar stukken rioolpijp zien , deze zaten vol met purschuim !

Vanmorgen was namelijk de leverancier geweest van het sanitair gebouw om de boel in bedrijf te stellen en na de tweede keer doortrekken liep het water niet meer weg !

Bleek men dus gaten in de rioolpijp geboort te hebben en daar dus ook weer pur ingespoten te hebben !

En mijn reactie was in eerste instantie dat het jeugd was, maar blijkt dat er iemand van het buurtje meneer bezig hebben gezien maar niet als getuige willen optreden !

Tsja sorry maar het is echt bij het zielige af mijn inziens, en kun je dus echt slecht tegen je verlies op deze manier !

En ze zijn ook aardig uit de gratie van het buurtje geraakt , want alle verdere bewoners hoor je alleen maar lof spreken en zijn blij dat het buurtje zo is opgeknapt door het hele gebeuren ! En verwachten ook een boel meer gezelligheid in de buurt door de bootjes die nu voor de deur komen te liggen in de zomertijd !

Maar goed de gemeente en politie hebben er een pré van gemaakt om bewijzen boven water te krijgen zodat de kosten verhaalt kunnen worden !

Mij benieuwen hoe dit gaat aflopen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe