Ga naar inhoud

Luchtmachtdagen 2014 Gilze Rijen


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

OK Marco, ik dacht je misschien programma had, of dat je vliegtuigliefhebber was, en het daarom wist. Ik ben geloof ik al 25-30 jaar niet meer bij een vliegfeest/luchtmachtdagen geweest, maar in die tijd kreeg je een papieren programma. Dat was ook handig om achteraf je foto's te voorzien van de juiste namen, vooral als er op elkaar lijkende vliegtuigen waren geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen technisch is het niet altijd makkelijk, maar ook timing is belangrijk, en soms met één oog langs de camera om het juiste moment 'aan te zien komen'. Daarnaast kun je ten opzichte van zon/publiek/omgeving (gebouwen, hekken, bomen), wel eens op een ongunstige plaats staan. Als je het vaker doet, weet je vaak een beetje wat je moet verwachten, en wordt het makkelijker, maar aangewezen publiekszones bij luchtvaartshows ben je aan gebonden, tenzij je een heel stuk buiten het terrein gaat, en dan mis je vaak ook weer van alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal. En dan heb je net een mooi plekje gevonden, komt er iemand pontificaal bovenop een keukentrap zitten die hij letterlijk 2 meter voor m'n neus opzet.

Toen ben ik ff aan z'n poten gaan schudden...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou, de laatste lichting! Heb ze nu écht allemaal doorgelopen! 

 

14676709805_3d78cdbd52_b.jpgIMG_7373A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14490081478_f1e479065e_b.jpgIMG_6514A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14696587643_6b53bbdbfd_b.jpgIMG_6753A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14676713595_25760bf14c_b.jpgIMG_7002A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14673515431_2bfebdb69e_b.jpgIMG_7098A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14490033320_d3d2150398_b.jpgIMG_7068A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14696584393_82082bf540_b.jpgIMG_7220A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14490078208_f5853302b9_b.jpgIMG_7199A by marcoeoscanon, on Flickr

 

14676710375_df60d628a4_b.jpgIMG_7245A by marcoeoscanon, on Flickr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat steekt de staartkoepel bij de B-25 Mitchell (laatste foto) een stuk boven de romp uit, dat is me eigenlijk nooit eerder opgevallen (er zijn wel allerlei variaties in geschutskoepels en dergelijke voor de verschillende versies).

 

Die Spitfire met Nederlandse rozet, is ook bijzonder, nooit eerder gezien. Die Hawker Hunter vind ik ook nog wel fraai om te zien, maar de rest dat zijn toch wel een beetje gedrochten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die B25 heeft inderdaad een "panorama-koepel", Beetje extra zicht is nooit weg ;)

 

Ja, die spitfire is mooi he! Je kunt op die foto van onderaf ook mooi zien hoe de wielen keurig in de daarvoor bedoelde ruimte weggeklapt zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe