Ga naar inhoud

Ford KA sport


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja vanmiddag reed ik vanuit Tholen weer op de coentunnelweg en toen dacht ik , wat rijdt er nu voor me ??

Wel weet wel dat ik erg vlug de mobiel op foto maken had staan, want dit wilde ik jullie niet onthouden !

2 knulletjes met petje en een Ford KA sport !?

Wel het sport kwam wel door de spoiler want voor rest was hij niet vooruit te branden !

post-27-0-65927300-1302032081_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is erg snel ja, zelf ben ik altijd te laat. iPhone... Niet echt handig voor de foto-sproetjes.

Een vriend van mij heeft een Ford Ka.. euhm... Street! (na even googlen)

post-2-0-03290700-1302032497_thumb.jpg

Vind die er nog wel redelijk sportief uitzien moet ik zeggen (in tegenstelling tot die bak die jij op de foto hebt gezet :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dan nagaat dat hij genomen is vanuit een Citroën Jumpy met een top van 120 met wind mee , en ik reed die marokkies er nog uit !?

Maar durfde geen foto van op zij te maken, je weet t niet hoe mensen reageren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem van opzij had genomen zag je waarschijnlijk dat die spoiler ook het enige is wat ze hebben (net als dat ze vaak wel een dure auto hebben, maar een huis van 15m2 met 6 man delen en op de vloer slapen.

post-2-0-99856800-1302033457_thumb.jpg

Kwam dit tegen op marktplaats, zal wel de andere helft zijn?

post-2-0-20325100-1302033485_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig duiden we dat toch aan als "iemand met een Ali B-accent"?!?

Tsja blijf van de oude stempel dus blijf het op eigen wijze verwoorden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe