Ga naar inhoud

van Loon Gouda


Polypenko
 Delen

Aanbevolen berichten

Misschien wel een leuk verhaal ter introductie van mijn ervaringen tot nu toe.

Mijn zwager kwam in januari 2010 even bij mij langs met de vraag "ga je even mee een proefritje maken in een Yeti?"

Zo gezegd zo gedaan, al was niet van plan bij Opel Corsa Cosmo van jan 2008 in te ruilen, was ook ik verkocht en wilde

ik graag Skoda Yeti gaan rijden.

Kwamen na wat bezoeken in de regio bij Skoda van Loon in Gouda, vanaf het eerste contact klikte het uitstekend ik had

een zeer goed gevoel en nog.

De vestingsmanager was vanaf het begin ook zeer duidelijk en oprecht geen moelijke verhalen of zo, mijn auto was te jong

en had veel dure opties. (klopte had haast de duurste uitvoerig met alles er op en aan)

Uiteindelijk een goede inruil gekregen met de optie de auto nog apart zelf mocht verkopen wat ook gelukt is.

De aflevering vna de auto op 5 maart 2010 ging in alle rust, alles werd uitvoerig uitgelegd niets was te veel, ik

had al een mp3 cd meegenomen om de Bolero direct uit te proberen, dus op een gegeven moment zaten we met 4 man in mijn

nieuwe Yeti te genieten van de Bolero (wat een geluid t.o.v. Opel set af fabriek)

In het begin wipte ik nogal eens langs gewoon voor de lol of met een of andere vraag, ook dan werd ondanks de drukte

tijd voor mij vrijgemaakt.

Onlangs in overleg met de Receptie een afspraak gemaakt om de Regensensor te activeren, dit was geen enkel probleem

de chef werkplaats heeft de update direct uitgevoerd.

Dus mijn ervarigen met van Loon zijn tot nu toe zijn perfect verlopen men neemt de tijd luistert goed naar de wensen van

de klant.

Dus een dikke pluim voor de Verkoop / Receptie / en Werkplaats, nee ik heb geen aandelen in dit bedrijf en er zullen

ongetijfeld ook mensen zij die mindere goede ervaringen hebben maar mijn personlijke ervaringen zijn boven verwachting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het ook voor groot deel aan je iegen opstelling richting dealer is !

Als het al niet klikt dan heb je gauw toch een vooroordeel

In mijn situatie met Lakeman, ik doe het liefst met de eigenaar zaken, hij is recht door zee en zegt af en toe ook keihard waar het op staat

Dit stoot een boel mensen uiteraard af, maar ik doe op deze manier het liefst zaken.

Maar hij weet dat hij van mij opzelfde wijze ook antwoordt en opmerkingen krijht en accepteerd dit en heeft het ook liever op deze wijze

Beide weten we van mekaar wat we aan elkaar hebben

Zijn verkoper heb ik deze keer zaken mee gedaan en het is een beste kerel ook maar een concreet antwoordt moet je eruit trekken !

Maw ik weet niet wat ik aan de beste man heb !

Dus als ik bij dealer ben en ik zie de baas dan loop ik vaak op hem af en regel de dingen met hem !

Hij weet ook dat als hij me één keer zou bedonderen dat hij bij een tweede keer me als klant kwijt is, en dat is bij mij for ever !

In begin met de fabia had ik een sevicebeurt en de avond ervoor me ruitenvloeistog tot nok gevuld en toen de wagen klaar was en ik hem ophaalde stond op rekening ruitenvloeistof

Wel uiteraard niet betaald na uitleg dat het onmogelijk was of hun moesten een groter reservoir geplaatst hebben.

En toen ook meteen te kennen gegeven dat ruitenvloeistof vanaf heden bij service beurten niet bijgevuld hoeft te worden, en indien ze het toch zouden doen ik deze niet betaal en als service beschouw.

Vanaf toen ook nooit meer bijgevuld door hun en ook niet meer op rekening gezien !

En zo zie je soms verhalen van mensen die in de clinch liggen met hun dealer, en dan heb ik soms wel eens van ligt het probleem dan ook niet een beetje bij jezelf ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat je een klik moet hebben ja, maar ook zeker kritisch mag zijn zoals jij deed met de vloeistof. En hou er dan ook wel van om hetzelfde te reageren als jij, je mag het best vullen maar ik betaal niet. Die ga ik ook onthouden voor mijn 10k beurt :notworthy:

Het word alleen vervelend als je mannetje A spreekt waar je het prima mee kan vinden en helemaal op één lijn zit, en C via B de opdracht krijgt iets uit te voeren. En achteraf is maar achteraf natuurlijk.

Maar er zijn inderdaad van die verhalen (weet nog van dat gigantische gat bij het plaatsen van een trekhaak op een Fabia GL) dat je denkt, man hier was ik niets eens mee naar huis gereden (aangenomen dat je het daar al zag). Vervangen die handel...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe