Ga naar inhoud

P13W lampen ( standaard en LED )


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Maar goed ze zijn rond 15,00 uur binnen gekomen en netjes verpakt !

Maar misschien iets TE verpakt, de lampjes waren netjes in bubbeltjes folie verpakt, alleen met iets te veel tape eromheen !

Gevolg ik heb met een stanley nepmes heel voorzichtig de folie met tape moeten verwijderen !

Zou beter zijn om eerst zakjes van de folie te plakken en dan per zakje een lampje erin !

Hoop dat hierdoor niets beschadigd is en dat ze na montage gewoon netjes zullen branden !

Wordt vervolgt en foto's volgen !

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Affijn net boeltje ingebouwd en koste me weer 2 pleisters want er zit ergens een scherp randje in die fitting , dus precies in de toppies van de linker en rechter vinger vinger ( sorry )

Maar goed je denkt ff een lampje wisselen maar dat valt echt heel erg tegen, ze zijn er uit gekomen en ook weer erin maar erbij kunnen op een fatsoenlijke manier ........... links ( voor wagen staand ) is nog het makkelijkst maar rechts is echt een crime en kan dan ook alleen maar adviseren om het te laten doen als hij stuk is !! ( en dan bedoel ik garage )

Maar goed ze zijn na een uurtje klooien vervangen en effect is leuk ondanks dat het niet echt op foto te zien is misschien !

Maar ondanks plug and play zie je wel wat het resultaat is op de maxidot !

Dus maw we gaan mailen met de leverancier omdat ik toch weerstanden er overheen moet gaan zetten. en gelukkig heb ik daar wel de ruimte voor in de unit !

post-27-0-97749300-1313775465_thumb.jpg

net uit de verpakking

post-27-0-66325000-1313775476_thumb.jpg

orgineel en nieuw

post-27-0-22625400-1313775480_thumb.jpg

orgineel en nieuw

post-27-0-82215000-1313775483_thumb.jpg

Resultaat

post-27-0-21933500-1313775486_thumb.jpg

Maxidot melding 1

post-27-0-73601300-1313775488_thumb.jpg

Maxidot melding 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan hier het resultaat in de avond met de dagverlichting aan !

Kwam er achter dat als je de schakelaar van auto op nul zet dat dan de dagverlichting ook sávonds gewoon brand !

post-27-0-17169400-1313783218_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er goed fel uit voor dagrijverlichting Ed. Ik was eerlijk gezegd al een beetje bang voor het CANBUS verhaal, vond die tekst onderaan zijn producten niet zo goed klinken. Dat het per wagen wel of niet kan werken (wat uiteraard onzin is als de juiste weerstand ertussen zit). Vind het dan ook vreemd dat deze als CANBUS geschikt worden verkocht, de lampjes zijn niet bepaald goedkoop...

Verder ziet de LED-lamp er wel erg goed uit, je ziet het verschil niet tussen de fittingen en hij past dus ook gewoon netjes. Is de sterkte, aantal leds, richting van leds en kleur van het licht ook naar wens?

Enne, met die 9275 kilometers mag jij er weleens (je eerste?) stofdoek doorheen halen. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag, met smart kwam ik na een dag van swoegen moe en voldaan thuis ! Maar helaas heeft de post weer eens af laten weten dus geen weerstanden !

Dus het wordt nog een nachtje langer slapen en dromen dat morgen die postbode wel stopt bij mijn deur met het juiste pakketje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed de 2 weerstanden zijn per post binnen gekomen en net voor er weer een bui water naar beneden kwam heb ik ze gauw ingebouwd en

zoals verwacht zijn de twee meldingen verdwenen en rij ik lekker met de P13W lampen zonder gemekker van de maxidot

Alles met forumkorting besteld bij Led4ucar.nl

post-27-0-66778800-1314121515_thumb.png

post-27-0-64393500-1314121761_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe