Ga naar inhoud

Yeti en de mogelijkheden van het Monster


Sodela
 Delen

Aanbevolen berichten

Dan ben ik ook nog bezig geweest met de knipperfrequentie van de knipperlichten als je de hendel aantikt.

Deze staat standaard op 3 en heb ik vervangen voor 4 keer knipperen

Maar ondanks dat ik nu ook uitlees dat hij software matig staat ingesteld op 4 , knippert hij ondanks dat maar 3 keer, waar ligt dit aan ? meerdere instellingen ?

Tijden terug met de VAGCOM kabel deze instelling ingesteld en toen erachter gekomen dat ondanks dat de instelling werd geaccepteerd door de BC hij niet van 3 naar 4 keer knipperen ging.

Heb schuld al die tijd aan de kabel gegeven in combinatie met mijn wagen die weer een productiejaar jonger was en hierdoor andere modules had !?

Maar goed, lees gister ergens een verhaal van dat je na die instelling gemaakt te hebben even in je MDF van je maxidot naar de fabrieks instellingen moest resetten

Dus net eens even gedaan onder mom van baat het niet dan schaad het ook niet

En waar rempel dit werkt dus en nu bij aanraken van knipperlichthendel knipperen de lichten niet meer 3 maar 4 keer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus je veranderd de knipperinstelling telkens ?

Maar lekker zo'n persoon voor je die reduseert tot 1 of 2 keer knipperen

Zullen een heleboel medegebruikers van het zwarte plaveisel en klinkers blij mee zijn.

Als ze dat minimale aangeven missen en je vervloeken omdat je geen richting aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijden terug met de VAGCOM kabel deze instelling ingesteld en toen erachter gekomen dat ondanks dat de instelling werd geaccepteerd door de BC hij niet van 3 naar 4 keer knipperen ging.

Heb schuld al die tijd aan de kabel gegeven in combinatie met mijn wagen die weer een productiejaar jonger was en hierdoor andere modules had !?

Maar goed, lees gister ergens een verhaal van dat je na die instelling gemaakt te hebben even in je MDF van je maxidot naar de fabrieks instellingen moest resetten

Dus net eens even gedaan onder mom van baat het niet dan schaad het ook niet

En waar rempel dit werkt dus en nu bij aanraken van knipperlichthendel knipperen de lichten niet meer 3 maar 4 keer !

Erg interessant Ed! Kan dus zo zijn dat meerdere wagens hier 'last' van hebben. Maar wat reset hij precies, alleen je MFD settings?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de MFD van de maxidot heb ik light en vision en die kan ik resetten naar fabrieks instellingen

En dit dus gedaan, en zag niets verder veranderen van de keuzes die ik had aangevinkt maar toen opeens deed dus wel het 4 keer knipperen van de knipper lichten het opeens.

Wat ik vreemd vind is dat de VCDS instellingen dus blijkbaar ondergeschikt zijn aan de MFD instellingen en dat ik in VCDS ook niet kan resetten op de wijze van MFD

Zit er nu nog aan te denken om een totale fabrieks reset te doen in MFD om te zien wat er nog meer gaat bijkomen aan dingen die ik had veranderd en niet te zien zijn

denk aan regensensor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dan spreek je weer over een orginele of china kabel !

Ik ben er wel achter wat de voordelen van orgineel in deze is !

Als ik net al die uitdraai bekijk die ik gister met die autoscan had gesaved

Ziet gewoon wanneer de radio is weggehaald in Km stand en datum ( die dan weer niet klopte )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe