Ga naar inhoud

Nieuw record


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag een mooi record neergezet tijdens een rit van 200 km! Op de A7 een actieradius gehaald van 1620 km. Dat zag ik te laat om op de foto te zetten maar 1610 is ook nog de moeite waard om aan jullie te melden. :notworthy:

Bewijsmateriaal bijgevoegd!

post-4-0-46826600-1300125008_thumb.jpg

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, nou, en ik was al trots dat die van mij vandaag op 1.230 km stond, zo'n 50 km na het voltanken...

Baas boven baas, zullen we dan maar denken ;)

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel, aangezien ik meestal bij 2.000 toeren denk, draait lekker zo, schakeld de DSG lekker ijverig bij 1.500 toeren al op...

Het kan natuurlijk ook zijn dat je boordcomputer een eigen leven gaat leiden en op 1 april ineens de melding geeft:

"April fool, you didn't really think you could get that far on one tank..!!!"

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk vooral dat het komt dat ik een heel lange tijd met 95 km/uur achter een redelijk snelle vrachtwagen kon plakken! 8-)

Normaal scoor ik 1 op 18 dagelijks.

Nu scoorde ik 1 op 33 om zo'n resultaat als 1610 km neer te kunnen zetten.

Dan vind ik het wel tergend langzaam gaan hoor. Maar ik zat veel te bellen en dan rijd ik vaak langzamer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! :doh2:

Jij niet?

nee, ken francisca niet en zei mij niet , maar als ze me wel kon wist ze dat ik haar niet zou bedriegen !!

Ben de eerlijkheid zelfe !!B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is een heel eind! Ik ben al blij als ik hem boven de 900 totaal krijg met m'n 45 liter tankje. Maarja, net 2500 op de teller, geen idee wanneer het verbruik optimaal ingeregeld is.

Ga nog weleens een keer proberen een hele tank 80-90 te rijden en dan te kijken wat het resultaat is. Op sommige (best lange) stukken haal ik namelijk 2,6-3,0 l/100km als ik rustig aan doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is een heel eind! Ik ben al blij als ik hem boven de 900 totaal krijg met m'n 45 liter tankje. Maarja, net 2500 op de teller, geen idee wanneer het verbruik optimaal ingeregeld is.

Ga nog weleens een keer proberen een hele tank 80-90 te rijden en dan te kijken wat het resultaat is. Op sommige (best lange) stukken haal ik namelijk 2,6-3,0 l/100km als ik rustig aan doe.

Dat komt vanzelf wel! Ik heb 55 liter in de tank dus trek er 300 km (10 liter a 30/km per liter) vanaf en dan zit ik op 1310 km wat je moet kunnen rijden met een GL die ingereden dit kan rijden met een snelheid van 90km/uur??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ben wel ietwat jaloers, dat zijn nog eens getallen!

Maar 450 gereden en nog 460 te gaan volgens de BC is ook meer dan 900 km toch,

en dat met mijn RS wannabe :blink:

maar vanavond heeft mijn vrouw ´m weer even mee, dus ben weer trots als ik bij 700 km moet tanken.....

ennne dat hou ik zelf ook niet lang vol zo ver vooruit kijken, niet remmen en rustig met het rechter pedaal :wheelchair:

liever wat spelen :drive1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beetje late reactie..maar...als ik getankt heb geeft ie een range aan van 850-900 km (afhankelijk van gem verbruik van voor het tanken..)...ik heb het alleen nog nooit gehaald!

Frank, wat op je foto staat is toch niet de gereden afstand op de tank??? Gij zijt aan het tutoyeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Geen foto, maar bij mij gaf hij laatst een geweldige 360 km actieradius aan na het vol tanken......

Geschrokken, me schuldig voelend toch de kruissnelheid maar wat verlaagd.

(aanhanger, hoge snelheden en bergen op) :blowup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een record!

Mijn record van vandaag. 180 kilometer gereden (4,2/100) en de range ging van 340 naar 260. :)

Niet echt een record, steevast 2000 rpm gereden, dat is zo'n 103 km/h. Bij 80 km/h had ik waarschijnlijk wel de 3l/100km kunnen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe