Ga naar inhoud

Garage Vanhoonacker Kruishoutem (B)


Luke
 Delen

Aanbevolen berichten

Jarenlang ben ik een VW POLO rijder geweest en evenlang zeer tevreden geweest van mijn wagen maar een goeie maand geleden was het dus tijd voor wat nieuws.Na diverse merkenbrochures ingekeken te hebben keerde ik toch maar terug naar VW, we bezochten een garage,ons aangeraden door vrienden,in het nabije Kruishoutem en toen we daar aankwamen was het wel effe schrikken........rechts een hele grote toonzaal met alle types van VW en......aan de andere kant een grote toonzaal van SKODA.Na een halfuurtje alle VWs bekeken te hebben staken we de straat over naar de SKODAtoonzaal en amper 5minuten later stonden we binnen reeds te praten met de verkoper.De zwarte Yeti trok metteen onze aandacht en nog een uurtje later stapten we terug huiswaarts met een big smile.......we hadden onze droomauto,een zwarte Yeti Active TSI 1.2 gekocht.De verkoper was iemand die 200% zijn job én zijn wagens kende:heel vriendelijk,technisch top en iemand die vertrouwen gaf.........waarom moest ik meer uitgeven als er iets bestond zoals een "stockwagen".........dit deed ons wat raar opkijken maar toen de verkoper alles opsomde wat er reeds allemaal "opzat" van opties en toen hij daarna een verkoopprijs erop zette was de deal supersnel rond.Een veertien dagen later mochten wij ons "sneewmonster" gaan ophalen,de verkoper toonde mij gedurende ruim een uur alles aan en op de wagen en beantwoorde mijn vragen bijzonder vriendelijk/vakkundig.......dit was voor ons een hemelsbreed verschil met onze vorige garage (10 jaar geleden) waar we onze VW POLO kochten.Ook werd ons de werkplaats getoond waar zowel VW als SKODA onder handen worden genomen,12 autobruggen en een zeer,zeer nette werkplaats met vriendelijk monteurs in VW-of SKODAoverall.Uiteindelijk zijn we toen de garage buitengereden met onze nieuwe aanwinst én met een super gevoel aangaande de garage.Ik verdien er niets aan,heb ook geen aandelen :D in die garage maar.................als ik vlamingen(toekomstige kopers van Skoda of VW) de raad mag geven :ga zonder twijfel eens langs bij Vanhoonacker.........wedden dat jullie er ook met hetzelfde goed gevoel naar buitenkomen én mét een wagen!!!!!!Deze garage is voor mij TOP

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spreekwoord zegt: " In moeilijke tijden, kent men z'n vrienden". Ik heb het al vaak gehoord en vroeger meegemaakt dat dealers plots een gedaanteverwisseling ondergaan bij garantiebetwisting of klachten. Hopelijk heb je inderdaad zo'n goede dealer te pakken.Ikzelf ben zeer tevreden van Lamaire Motors in Heule(Kortrijk). En ja, al een garantiegevalletje gehad( nieuwe Amundsen+ gekregen 1 jaar na aankoop wagen, wegens gebrekkige TMC functie). En ik denk dat de dealer ook tevreden is van mij, want 1 jaar na aankoop van m'n Octavia combi, is er nu een Fabia bijgekomen voor de echtgenote. :duimomhoog2:

aangepast door dirkie996
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe