Ga naar inhoud

Aantal keer knipperen knipperlicht aanpassen


Luke
 Delen

Aanbevolen berichten

heb zojuist de vcds kabel ontvangen en heb hiermee de regensensor kunnen activeren,alsook de needle sweep :D

nu ben ik nog op zoek om de pinkers (die nu 3x pinken bij verandering van rijvak)naar 4 of 5x te brengen........kan iemand mij vertellen hoe dat moet aub?

alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt voor de zeer snelle reply!!

heb ze van 3 naar 5 gebracht,gesaved(zag er allemaal oké uit) en daarna geprobeert maar..............ze blijven nog steeds 3x pinken,hoe kan dat nu???

Link naar reactie
Delen op andere sites

opgelost!!

heb gewoon in Maxi Dot bij light and vision terug de fabrieksinstellingen geladen en de "knipperlichten/pinkers" knipperen nu 5x zoals ingesteld met VCDS

met de door mij aangebrachte veranderingen via VCDS kan mijn dag niet meer stuk en wordt mijn Yeti nog meer Yeti :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja dat met de plakwaaiers is een verhaal uit wemelgem ( tegen franse grens aan)

Hadden daar een familie achtig vlieger festival en we gaven demo's met vechtvliegers

En naderhand komen er een paar jochies van een jaar of 8 a 9

En eerst kijken hoe wij aan het tomen waren enzo en daarna tegen me Awel meneer heeft u voor mij zo'n plakwaaier ?

Ik tegen hem, een wat ??

Awel een plakwaaier ?

Ik: wat is een plakwaaier ?

Awel wat u in uw hand heeft he !

Oohhhhh een vlieger !! maar natuurlijk joh

Dus die twee jochies een paar plakwaaiers gegeven en ze lopen weg en hoor ik de één tegen de ander zeggen

Die domme ollander weet niet eens wat een plakwaaier is......

Wel ik moest wegduiken om niet te laten merken dat ik dikke pret had om die opmerking

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe