Ga naar inhoud

aan de kassa bij AH


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag bij kassa AH gewoon gepind. Op het moment dat het apparaat weer op "welkom" springt, blokkeert er iets bij de kassa. Mij wordt gevraagd even mee te gaan naar de klantenservice

omdat het blijkbaar wel eens een heel enkele keer gebeurd dat er dan toch niet is betaald. Op de computer bij de klantenservice is niets van mij of mijn boodschappen terug te vinden.

Dus nogmaals alles scannen en betalen. Thuis kijk ik natuurlijk direct op mijn rekening en heb ik dus toch 2 x betaald. Het kan natuurlijk dat die mevrouw iets verkeerd heeft gedaan op die computer bij de klantenservice, maar het lijkt er dus op dat die hele transactie "verdwenen" is. Raar, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval bemerkte men dat er iets mis was en dat was positief. In ieder geval niets mis met je pinpas.

Lijkt een softwareprobleem in de kassa, alsof de gegevens niet zijn opgeslagen.

Hoop dat je excuses hebt gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel, maar die dames waren ook helemaal in rep en roer. Die ene pakte m'n boodschappen opnieuw in. Ik zei ook tegen ze dat ik het niet zo'n probleem vond. Het is tenslotte voor het eerst in zo'n 40 jaar dat me zoiets overkomt. Lijkt me helemaal vervelend voor ze als dat dan ook nog eens gebeurt bij iemand met het bekende korte lontje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijd dat men een bloemetje kreeg als bij het verlaten van een winkel blijkt dat ze het alarm vergeten zijn te verwijderen, ligt al ver achter ons.

Blijkbaar is dat ook een 'normaal' iets geworden.

En wat je nu meemaakt, is zeker bijzonder, heb er nog niet eerder over gehoord. Maar alles moet een eerste keer zijn.

Je zou denken dat je iets bij je had die de gegevens in het systeem wiste..

Heb overigens ooit bij indertijd P&C n Den Haag iemand een paar handschoenen zien stelen.

Een ouder gedistingeerd echtpaar, kocht een dure mantel, en de man verborg de handschoenen (lederen) in de jas.

Heb de verkoopster gewaarschuwd. De man l eek me zeer venijnig aan, maar het echtpaar liep gewoon de winkel uit.

De verkoopster haalde haar schouders op..

Tsdja, dan is het voor mij ook zoiets van, laat maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de meiden, dames :arf2: en jongens (maar daar heb ik minder mee) achter de kassa´s van C1000, AH en plus (en jumbo kom ik ook wel eens) en eigenlijk wat voor winkel dan ook :crutch: zal mijn charme wel zijn :curlers:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe