Ga naar inhoud

USB Stick op Pioneer DEH 6400 BT


jeve1
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Heeft iemand ervaring met een usb stick aannsluiten op een radio ?

Ik heb een nieuwe Pioneer radio gekocht en kan nu via kabel die ze naar vakje onder de radio hebben gelegd makkelijk een usb stcik erin klikken (heb overigens ook SD card ingang).

Maar wat ik me afvroeg hoe kan je op een usb stick een bepaalde cd aankiezen ?

M.a.w. hoe loop je de usb stick door met wat erop staat ?

Nu doe ik hem erin en hij begint direct af te spelen en kan wel alle nrs. doorklikken maar het moet toch ook mogelijk zijn om een bepaalde map aan te kiezen ?

Wie weet raad ? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke radio is weer anders kwa gebruik en het is dan ook handig om een link te plaatsen waar de manual van je radio staat ( in PDF)

Weet van pioneer dat bijna al hun producten een pdf op hun site hebben staan mbt autoradio's en navigatie.

Bij mijn Kenwood is het in iedergeval zo dat hij standaard alles één voor één afspeelt

maar dat ik in bepaald menu de mapstructuur van de usb kan zien en dan kan zoeken naar bepaalde nummers.

Zodra ik dan de map en het nummer selecteer dan zal hij deze ook afspelen maar gaat vanaf daar gewoon verder met de map en de onderliggende mappen met afspelen

En de Kenwood is de DNX9260BT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een Pioneer en gebruik voor muziek vrijwel altijd de SD-kaart. Soms een USB-stick maar navigeren kan ik daar ook niet mee. Heb ook niet uitgezocht of het überhaupt kan. De SD-kaart heeft mijn voorkeur gezien de grote opslag en het feit dat ie verborgen zit achter het paneeltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe