Ga naar inhoud

aftermarket cruise control (al) mogelijk voor Golf VII?


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Zou aftermarket cruise control ook mogelijk zijn voor een Golf VII? Het gaat om een voorraadexemplaar uitvoeringsniveau Trendline. Een Trendline heeft standaard geen cruise control, het voorraadexemplaar heeft het dus ook niet, maar dit is als optie op een trendline wel mogelijk.

Ik heb hier een keer zo'n handeltje met cruise-control-knopje voorbij zien komen. Is dit voor de Golf VII ook al beschikbaar? En is er al iets te zeggen inhoeverre het mogelijk is om dit in de BC in te stellen (als dat nodig is)? Kan het nog stuk lopen op ontbrekende bekabeling o.i.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een keer zo'n handeltje met cruise-control-knopje voorbij zien komen. Is dit voor de Golf VII ook al beschikbaar? En is er al iets te zeggen inhoeverre het mogelijk is om dit in de BC in te stellen (als dat nodig is)? Kan het nog stuk lopen op ontbrekende bekabeling o.i.d.?

Ik heb wel eens gehoord dat je zelfs voor een Panda een cc kan inbouwen voor iets minder dan 200 euro. Dus voor jouw Golf moet dat ook kunnen? Heb je een beetje goede inruilprijs voor je Fab gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in handige links hier op forum staan volgens mij ook wat sites met VAG onderdelen leveranciers

Zoek daar eens onder en zodra je ziet dat ze voor wat type's VW golf verkopen dan gwoon mailen met die gasten

vergeet nooit bouwjaar van de golf op te geven uiteraard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus voor jouw Golf moet dat ook kunnen? Heb je een beetje goede inruilprijs voor je Fab gekregen?

Grappenmaker :lol:

Golf VII is voor mij zo'n 4000 euro te duur en een jaar te laat op de markt.

vergeet nooit bouwjaar van de golf op te geven uiteraard

Hoe zat het ook al weer met die jaren? Een modeljaar ging eerder/later in dan een kalenderjaar o.i.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de hendel is er nog niet maar ik weet ook niet of de boardnet module's gelijk zijn als van de 6 zodat dit op dezelfde manier geplaatst en geactiveerd kan worden. Daarvoor moet ik helaas ook nog een golf 7 voor over de vloer krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, v.a. 1 september gaat het volgende modeljaar in. Niet het laatste kwartaal, maar het laatste tertaal.

@Ed: als het er om gaat hoe lang ik er nog voor zou moeten sparen is hij veeeeeel te vroeg, zeker nu ik een Faab heb gekocht. Kan me wat dat betreft beter richten op de golf IX.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe