Ga naar inhoud

WillemJan stelt zich voor


WillemJan
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste mede-forummers,

Even een kort voorstelrondje: Willem-Jan, woon in Vijfhuizen, vader van 2 kinderen. Ik rijd in een Skoda Fabia. En mijn volgende auto wordt - heel toevallig - weer een Skoda. Ik denk dan mijn achtste ofzo.

Ik werk in de IT: als packager / scripter van MSI of AppV pakketten. Leuk om te doen, soms wat minder als iets niet werkt.

Met vriendelijke groeten,

Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosinfield: klopt helemaal.

@FredV: Ook dat klopt helemaal. Ik vlieg microlights op TrafficPort (het nieuwste vliegveld van Nederland) in de buurt van Venlo. Heerlijk om te doen!

En ik denk dat je het MLA veld Stadskanaal wel kent......

Dank dank dank.

aangepast door WillemJan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom WillemJan,

leuk te zien dat je een skoda vlieger bent ;)

Maar... Het is niet zo gepast om op die manier een URL/reclame in je handtekening te zetten. Daar heb je persoonlijke ruimte voor in je profiel. Ik vind het echt geen probleem als je wat promotie maak voor je hobby, maar dit is net een beetje te overdreven zeg maar. Gok dat je hier wel wat leuks van kan maken zonder 'reclame' gevoel en faxnummer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

(...)Maar... Het is niet zo gepast om op die manier een URL/reclame in je handtekening te zetten. Daar heb je persoonlijke ruimte voor in je profiel. Ik vind het echt geen probleem als je wat promotie maak voor je hobby, maar dit is net een beetje te overdreven zeg maar. Gok dat je hier wel wat leuks van kan maken zonder 'reclame' gevoel en faxnummer :)

Hoi PC-freak: ik heb het aangepast, je hebt volkomen gelijk. Ik had de handtakening van mijn email meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, ziet er al een stuk beter uit zo. Trouwens, ik ging even naar die website maar zag dat de contact pagina niet werkt als je de link onderaan op de voorpagina gebruikt? (niet dat ik contact zoek, maar klikte er wel op om eens te kijken hoe of wat..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Allen: dank jullie wel. Enne... Vijfhuizen ligt naast de Polderbaan van Schiphol en onder de rook van Haarlem en Hoofddorp.

Bekende handtekening!

Weet je al wat je nieuwe auto wordt, WillemJan?

O2 1.2 tsi met dsg??

Hoi,

Nee, dat weet ik nog niet. Het wordt in ieder geval niet de O2 1.2TSI DSG. Het is puur financieel. Ik denk dat de F2 1.2 DSG de meeste kans maakt. Maar na mijn vakantie ga ik de offertes bij de dealer opvragen en doorsturen naar de lease-maatschappijen. Dit wordt zo begin april vervolgd.

Thnx... Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhhhhhhhh, indonesia !! Man ben jalourse op je !

Ben er twee maal geweest op uitnodiging ivm mijn hobby ( vechtvliegeren)

En was alleen op eiland Java maar oh oh dat land is zo mooi en zo'n vriendelijk volk, dat als westerling moest ik daar echt aan wennen aan die gemeende vriendelijkheid !

En krijg elk jaar nog steeds een uitnodiging om weer festivals te bezoeken , maar tsja indo's op laatste moment een uitnodiging de deur uit doen

En dan hebben wij hier het probleem met facsinatie en vrij krijgen van de werkgever in kort tijdsbestek !

Dus elke keer moet je dan weer nee terug mailen , helaas ! Maar tussen nu en 2015 hoop ik toch weer een keer daar te komen !

En mooie is doordat je op een andere manier daar komt dan met reisgezelschap ofzo, dat ik op plekken ben geweest waar je anders als toerist nooit zou komen !

Ja het is een geheel andere cultuur daar, maar mij bevalt het wel daar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willem, wat is jouw achtergrond wat het vliegen betreft?Puur hobby?

Ik heb als vlieger-psycholoog gewerkt bij de luchtmacht en daar ook veel meegevlogen en ook zelf moeten vliegen (fam cursus van 50 uur). Was niet zo'n succes, mis duidelijk de aanleg, maar wel erg leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

(...)En mooie is doordat je op een andere manier daar komt dan met reisgezelschap ofzo, dat ik op plekken ben geweest waar je anders als toerist nooit zou komen !

Ja het is een geheel andere cultuur daar, maar mij bevalt het wel daar !

Hoi Edk, dat klopt natuurlijk helemaal. Dat heb ik nu ook. Mijn vriendin komt uit Indonesië. Zo ga ik naar Jember, naar haar vader toe. Ik kijk daar enorm naar uit. En Jember is nou niet echt een plaats die je in de vakantiebrochures tegen zou komen. En omdat mijn vriendin uit de regio komt, kom ik automatisch op plekken waar je geen toeristen tegen komt. Uitgezonderd natuurlijk Bali.

Willem, wat is jouw achtergrond wat het vliegen betreft?Puur hobby? (...)

Het is inderdaad puur hobbymatig. Lekker vliegen wanneer ik zin heb, en lekker hangaarvliegen wanneer het niet vliegbaar weer is. En dat bevalt me opperbest.

(...) Was niet zo'n succes, mis duidelijk de aanleg, maar wel erg leuk!

En als je inderdaad maar lol hebt! Ik heb geen aanleg om snelle jets te vliegen maar wel genoeg aanleg om een microlight op een goede manier op Moeder Aarde te laten neerkomen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoi Wasmachineman,

Ik weet wat het gaat worden. Gisteren de auto besteld.

Gekozen auto:

Skoda Fabia combi (5d) 1.2tsi elegance 77kW dsg aut

Bekleding: Chess-black

Kleur: Candy white

Met de volgende opties en/of accessoires

Extra optie (prijs per maand): Keuze eigen dealer (€ 15,-)

Extra optie (prijs per maand): Vervangend vervoer (€ 7,08,-)

(Verplichte) accessoire: Winterbanden (€ 0,-)

Optie: VISION PAKKET (€ 370,-)

Optie: Candy white (€ 0,-)

Optie: Reservewiel (€ 50,-)

Optie: Instrumentenpaneel met MaxiDot-display (standaard)

Optie: Climatronic, elektronisch geregelde airconditioning (standaard)

Optie: In hoogte verstelbare passagiersstoel (standaard)

Optie: Middenarmsteun voor met opbergvak (standaard)

Optie: Multifunctioneel stuurwiel (€ 90,-)

Optie: KLEIN LEDER PAKKET (standaard)

Optie: Mistlampen voor (standaard)

Optie: Sunset (standaard)

Optie: Centrale vergrendeling (standaard)

Optie: Elektrisch bedienbare ramen achter (€ 200,-)

Optie: ESP (standaard)

Optie: Gordijnairbags (standaard)

Optie: Parking Distance control achter (€ 300,-)

Eigen toegevoegde accessoire: Kenwoord DNX9260BT incl montage en stuurbediening (€ 1499,-)

De auto heeft een lange levertijd, maar dat maakt voor mij niets uit. De leaseperiode van de huidige auto loopt op 4 oktober af, en dan kan ik mooi de nieuwe auto op gaan halen.

Ik heb er nu al zin in!

Groetjes... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe