Ga naar inhoud

Rugleuning Fabia Combi


Fred Mol
 Delen

Aanbevolen berichten

Fred ik heb je vraag naar interieur verplaatst

Dit omdat Wie ben ik Puur en alleen is om je voor te stellen

Dus wat je rijdt welke uitvoering etc

en wat persoonlijke noten

Ervaring is dat zodra je je hebt voorgesteld je vaak ook vlugger geholpen word door de andere leden !

De Mods

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Fred, dat ging nog niet helemaal goed maar we snappen je goede bedoelingen!

Dus hebben we je besloten je eerst maar even te helpen met je probleem :)

Helaas heb ik geen info over het bouwjaar en/of exacte uitvoering van je auto, maar in het geval van de achterbank maakt dat bij de Fabia niet zo heel veel uit.

Hier de uitdraai voor een Fabia I uit 2007, 1.4 Diesel.

http://www.skodaforum.eu/files/file/151-/

Hierop klikken en door middel van de groene download knop de voorwaarden accepteren en het .pdf bestand downloaden.

Zoals te zien zit er onder de bekende vergrendeling geen kabel of zo. Het lijkt meer een pin die naar beneden drukt om te ontgrendelen. Ook is te zien dat het geheel in principe rechtstandig naar boven uit te nemen zou moeten zijn. Helaas staat hier geen specifieke handleiding in voor het losmaken van die knop, je zal het dus hiermee moeten doen of als je bekend bent bij een garage hun even 2 tellen kunnen vragen om die knop los te maken.

---- Voor zover de handleiding ----

Voor wat betreft het welkomst bericht wat mis ging. Even in stapjes zodat je volgt wat de bedoeling is.

1. Ga naar deze pagina: http://www.skodaforum.eu/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=new_post&f=19

2. Geef het een titel als "Hallo ik ben Fred"

3. Type een berichtje over jezelf (staat dus los van je vraag) een VOORBEELD: "Ik ben Fred, getrouwd, 2 kinderen. Rij al 10 jaar Skoda, heb nu een Fabia 1.4 diesel. Hoop hier wat meer te weten te komen over mijn auto".

4. Plaats het nieuwe bericht.

--- Nu heb je jezelf voorgesteld! ----

Mocht je nog tijd hebben, werk hier dan ook je profiel bij: http://www.skodaforum.eu/index.php?app=core&module=usercp Zo mist het bouwjaar van je auto wat nogal belangrijk is bij vragen zoals deze.

Op deze manier leren we alle leden een heel klein beetje kennen, dat schept een soort band waardoor veel andere leden ook sneller hun hulp aanbieden bij de problemen of vragen van de ander. Beetje geven en nemen dus. Dit forum bestaat alleen dankzij al je mede-leden die net als jij meer van Skoda willen weten en zelf ook zo nu en dan hun steentje bijdragen.

Groeten,

Ronald (mijn nickname is PC-fre@k zoals je links van mijn berichten in de grijze balk ziet staan)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel ronald.voor de genomen moeite. Het model is van juni 2005 en daarvan zit de bekleding van de rugleuning geplakt. Het motageoverzicht laat zien dat het met klemmen te verwijderen is en die heb ik niet. Nogmaals bedankt.

Fred - Rotterdam

aangepast door EdK
tekst vergroot ivm kleine letters
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel ronald.voor de genomen moeite. Het model is van juni 2005 en daarvan zit de bekleding van de rugleuning geplakt. Het motageoverzicht laat zien dat het met klemmen te verwijderen is en die heb ik niet. Nogmaals bedankt.

Fred - Rotterdam

Beste Fred, ik heb nog even gezocht voor je in ElsaWin, maar wat Ronald hier heeft gepost is van een Fabia van 2005.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe