Ga naar inhoud

Dolby surround 5.1....welk toestel te kiezen?


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Alles kan via de versterker maar vrouwe Snelle heeft het niet zo om met de verschillende knopjes te werken ze is de vertrouwde ėėn knops werking gewoon en voor haar is het geluid via de tv al meer dan genoeg dus hou ik het simpel.

Moet ook nog de afstandsbediening inleren zodat het meeste wel te bedienen valt met ėėn afstandsbediening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is hier niet veel anders ;)

Maar voor de bediening maakt het niet uit, de receiver hoeft bij mij niet aan te staan en de TV staat gewoon standaard op hdmi 1 het is er voor de misses dus alleen maar makkelijker op geworden. TV aan, bron aan en kijken. Er hoeven ook geen bronnen gekozen te worden op de TV bijvoorbeeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de airplay werkt ook maar toch niet vlekkeloos soms herkent de ipad de versterker niet heeft volgens mij niets te maken met de versterker maar met de ipad als ik deze uitschakel en terug aan herkent hij wel de versterker en werkt alles.

Nu terug mijn muziek op de ipad plaatsen.

De dolby blijft een belevenis onlangs een filmje gehuurd Act of Valer een oorlogsfilm en de kogels vliegen links en rechts uit de boxen, het geluid natuurlijk :P.

Zou nog beter zijn moest de SW aangesloten zijn maar dat is voor later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De SW kunnen aansluiten niet op de bestaande leiding want daar zit te veel storing op zodat de box begint te brommen.

Een ander plaatsje voor gezocht en gevonden eigenlijk waar hij het beste staat links van de TV nu nog de kabel wegwerken, het is een stuk beter met de SW er is terug genoeg bas aanwezig bij de nodige actiefilms.

Zal toch nog eens de automatische instellingen via microfoon laten uitvoeren dit was uitgevoerd zonder SW of dit nu echt nodig is want de SW kan men zelf toch regelen totdat het gewenste resultaat is bereikt is maar de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je kunt inderdaad na de automatische kalibratie zelf nog dingen naar smaak afstellen.Ik weet niet hoe de Pioneer het doet, maar bij de mijne wordt het ontbreken van een sub gecorrigeerd via de front speakers (die krijgen dus extra laag voor de kiezen). Dus als die het weer doet zou ik zeker nog een keer de microfoon gebruiken om de boel opnieuw te kalibreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe