Ga naar inhoud

Nieuwe logo's op de superb.


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag de nieuwe logo's besteld om op de "oude" te vervangen, natuurlijk enkel voor chroom liefhebbers.

Deze bij de dealer besteld 20€ voor twee stuks blijkbaar moet ik de logo hebben van de citigo die op de achterklep zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ik maar denken dat de Superb zo'n grote is... Blijken er van die kleine logo's op te zitten van de citigo!

Voor de Superb zou dat inderdaad nog passen. Het logo op de Yeti is een slagje groter. De prijs valt trouwens nog wel mee.

Wat het verschil van de citigo en de superb betreft: gisteren net bij de garage geweest voor een proefritje in de citigo (misschien wel een leuk stadsautootje voor moeders en de dochters...). De jongste dochter was ook mee en zij was net als eerder al de oudste zwaar onder de indruk van de superb.

Wat de citogo betreft, die gaat het hem waarschijnlijk niet worden, te weinige auto. De dames vielen eigenlijk voor een Fabia. Een echte auto vergeleken bij de "koffiemolen" citigo. Reed beter, had een betere afwerking, meer rumte etc, etc... Ook in gereden en ik moet zeggen, een mooie auto die Fabia! De superb kwam trouwens niet in aanmerking voor "stadsauto". Daar ook al eens in gereden, ook een hele mooie auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik de Fabia ook interessanter dan de citigo meer ruimte binnenin ook een mooier dashboard en zal waarschijnlijk aangenamer rijden.

En denk niet dat het een enorm prijsverschil is zeker?

En wordt de Fabia geleverd met het nieuwe of " oude" logo? Het logo van de citigo past blijkbaar ook op de Fabia.

Heb ook de prijs gevraagd voor de logo's van de wielen en dat is 9€ stuk dat is als de wagen binnengaat voor onderhoud dan worden de wielen toch gewisseld en kunnen ze het logo plaatsen.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sodela heb je nou een proefrit in Noorwegen met de citigo gemaakt of ben je nu al zo snel weer terug vanuit dat hoge noorden ??

Maar tsja logisch dat de dames onder de indruk zijn van de Superb , kennen ze alle toiletspullen en kleren tenminste meenemen en evengoed nog als een vorstin achter zitten !

Of zijn de ouders al naar de achterstoelen verbannen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, lach jij maar, ik zit mooi opgescheept met die dames en raak nog eens de macht over mijn eigen stuur kwijt... Vandaar ook het idee van een eigen auto voor de dames. Dat vonden ze zelf wel een goed idee, net als het idee dat vaders mag betalen! Nou ja, moet er niet aan denken dat ze MIJN Yeti rijden en ik op het fietsje moet gaan.

De proefrit was trouwens niet in het hoge noorden. Daar geen citygo gezien en zoals gemeld wel een heleboel Yeti's, Octavia's en Superb's maar ook wat Fabia's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb voor het verwijderen van het logo een sterke draad gebruikt deze tussen het embleem geplaatst en zo het embleem er af gerukt, er was behoorlijk wat kracht nodig om dit te doen en meer dan een draadje moeten gebruiken omdat de scherpe rand van het embleem de draad doorsneed maar ik moest geen schrik hebben om de lak te beschadigen. Heb nu wel twee ongeschonden (niet verweerde) "oude" emblemen. :)

De achterkant stond in de schaduw en daar kon de lijmlaag bijna in één stuk verwijderd worden de voorkant daarentegen in het zonnetje en daar was de lijmlaag zacht en moest ik deze eraf schrapen toch weer wat langer werk.

En de drie pinnetjes achteraan het nieuwe embleem moet je wel afknippen die passen niet in de uitsparingen.

Ongeveer een 20 min werk om beide te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijmlaag? Dat ding zit toch gewoon met 2 plastic pinnen vast (in ieder geval achter, heb die van mij los gezien).

Tsja Ronald dat is bij de goedkopere uitvoeringen

maar bij de Yeti en Superb betalen wij extra voor die lijmlaag ( heeft met de topsnelheid te maken ! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, speciaal voor de 1.4 TSi zeker, Want de 1.2 TSI's gaan met die 2-3 km (theorie) toch zeker niet opeens een logo verliezen.

Maar mijn logo was er dus af toen ik keek. Ik zag alleen 2 gaten en verder geen lijmresten of zo. Dus dat is wel een antwoord op mijn vraag. In mijn geval dus met draad de logo's eraf trekken (zowel voor als achter) en dan de nieuwe er weer in/op duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hebben hier al een paar het nieuwe embleem van Skoda op hun wagen geplaatst

Maar weten jullie datook de naam Skoda op je wagen veranderd is !

en hebben jullie dat ook dan ook besteld en geplaatst ?

Op de S2 staat geen naam dus komt hij er niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel men zet de wagen op een diefstal gevoelige plek zdat de airbag gestolen wordt en men krijgt een nieuwe airbag van de verzekering

Moet alleen wel tegen je dealer zeggen dat het er één met nieuw logo moet wezen anders kan hij hem weer terugsturen naar Skoda fabriek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe