Ga naar inhoud

Gezondheid draait alleen nog maar om commercie!


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Zelfs onze gezondheid wordt geoutsourced:

http://www.nu.nl/eco...ase-handen.html

En dan die laatste alinea:

De grondstoffen die nodig zijn voor de productie van de vaccins, blijven overigens in handen van de Nederlandse staat. Als de Indiërs ooit zouden besluiten te stoppen met de vaccinproductie in Nederland, kunnen de vaccins dus wel nog gemaakt worden door een andere partij.De grondstoffen die nodig zijn voor de productie van de vaccins, blijven overigens in handen van de Nederlandse staat. Als de Indiërs ooit zouden besluiten te stoppen met de vaccinproductie in Nederland, kunnen de vaccins dus wel nog gemaakt worden door een andere partij.

Ja hoor, echt waar. Geen enkel probleem... :nee12:

Alsof gezondheidszorg winstgevend moet zijn?!

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zegt dat commercie de enige drijfveer van deze transactie is? Ik kan me voorstellen dat er, aangezien de koper de grootste producent ter wereld is, meer voordelen (bijvoorbeeld in termen van schaalvoordeel en kennis) te bedenken zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar jaar terug schreef ik mijn thesis over invloed van de vergrijzing op de farmaceutische sector. Beetje naïef aan begonnen, maar na een beetje literatuur doorgenomen te hebben, was ik wel vrij snel gedesillusioneerd in de farmaceutische sector. Maar goed, gezondheidszorg in het algemeen is een ander geval, waarschijnlijk is deze beslissing er één om de gezondheidszorg betaalbaar te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezondheid is toch altijd al commercieël geweest en als zodanig uitgebuit.

Er is weinig liefdadigs aan, vergeet dat maar, ja warme compressen, van die dingen.

Het is bijna onmogelijk, om hierover op een een eerlijke wijze over te praten, er zijn teveel belangen mee gemoeid.

En vooral van die van de kwakzalvers, die een graantje mee willen pikken.

aangepast door hobbel de bobbel
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe