Ga naar inhoud

Dak spoiler Yeti


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja Pim en dat met een kit die eigenlijk geheel niet wordt voorgeschreven

Maar heb even goed rondom de spoiler gekeken en zit gewoon nog rondom in zijn geheel goed vast

Dus tot heden wel gelukkig met deze kit en dan ook nog neutraal in kleur

En nu menno nog even afwachten ...

En ben jij al aan de gang geweest met jouw kit en primer ? Of blijft de boel nu ook opeens wel zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 287
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Ed !

Je hoort er nu bij, de onafhankelijke Yetidakspoilers club die zelfs wasstraten aankan, het is je gegund, want je bent tenslotte de initiator.

Een lintje lijkt me in dit verband weer teveel van het goede,

MAAR je hebt het uiteindelijk aangedurfd, waarvoor hulde !

Nu nog de (bekende) aarzelaars vanuit hun moeras over de streep trekken :notworthy:

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dacht net, ik zal eens even voelen of de spoiler nog goed vastzit. Dat bleek een wijs besluit. Aan 1 kant helemaal los en de rest kon ik er heel makkelijk aftrekken. Blijkbaar dus toch niet zo duurzaam die lijm. Dus Ed, hou het in de gaten.

Dit was wat mij betreft de miskoop van het jaar. Enige functionele waarde heb ik ook niet kunnen bespeuren.

Mocht iemand er interesse voor hebben, dan neem ik hem wel mee naar de M&G. Laat maar weten dan.

Nu naar de Praxis vooreen krabbertje om de lijmresten te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Menno, qua marketing moet je nog een beetje bijleren. In een zelfde post vertellen dat het nix is en de miskleun meteen "aanbieden" zou wel eens minder goed kunnen werken ;) .

Even los daarvan heb ik nog niet eerder van loslatende spoilers gehoord vanuit de vossestaart-fractie. Maar goed, de spoiler is natuurlijk alleen gemaakt voor "normale" yeti's en niet voor anabole Henkie's die met mach 1 over de A6 vliegen. Anders gevraagd, al een aanwijsbare oorzaak gevonden of heeft dit puur te maken met de gehanteerde lijm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat het de lijm is. De lijm die we toen moesten hebben was "verdropt" en toen hebben we iets anders gekocht dat het ook zou moeten doen.

Quod non dus, na verloop van tijd. En nee, marketingtechnisch niet slim, maar ik bedoelde ook gratis en voor niets. Anders smijt ik het ding weg. dus wie het eerst komt.....

Trouwens grootste deel lijm wel verwijderd, nu nog de hardnekkige laatste restjes. Iemand enig idee of e nog iets is waarmee ik het kan voorbehandeln, zodat het makkelijker gaat? Het is van dat "pulkspul", rubberachtig, zacht en elastisch

ik gok wasbenzine en een plastic krabbertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

rullen met je vingers over de resten en niet met nagel of andere scherpe dingen

En na elke wasbeurt controleer ik hem nog en tot zover ik nu weet zit hij nog goed

En ik blijf van mening dat mijn achterraam nog steeds schoner blijft met dan zonder de spoiler !

En nu met zijn allen wachten dat hij ook de tuning een miskoop vind en deze weggeeft tijdens een meting.

Jammer dat ik een 1,4 heb nu !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk uit met thinner, want de kans bestaat dat je ook je lak verwijderd van henkie zelf.

In algemeen rul je (pulk) je het er wel vanaf en dan de waas met wasbenzine die je ook nog hebt staan in je landhuis,

En ff wasstraat met hotwax behandeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mij heel goed herinner dan hoor ik een jaar terug Marijke zeggen dat ze pulken leuk vond om te doen !

Dus zet een kruk bij Henk neer en laat er een paar uurtjes pulken !

Enne het is morgen de gehele dag droog is er net gezegd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

met thinner aan de gang geweest en weer een groot deel lijm verwijderd. Lak blijft gelukkig zitten. Daarna nog even verder na sponzen heet water. Hielp ook wel iets. Maar alles is er nog lang niet af. Hoe verder je komt, hoe moeizamer die laatste restjes gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik ook nog eens proberen. Zijn nu nog heel kleine hardnekkige plekjes. vermoed dat die ook wel door "wear & tear" verdwijnen, net als de overblijfsels die er tussenuit kwamen en die ik niet weg kreeg. Maar ik ga commandant ook nog eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe