Ga naar inhoud

Dak spoiler Yeti


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 287
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Edk, weet je zeker dat het ook op een 1.4 past?

Ik weet toevallig dat de originele pijpjes niet op de 1.8 demper passen, kan

zijn dat de 1.4 gelijk is aan de 1.2

op de site staat dit.:

Skoda Yeti - decorative stainless steel exhaust tip - original Skoda Auto,a.s.

polished stainless steel exhaust tip, genuine Skoda Auto,a.s. product, original accessory, easy to install for everyone,

only for Yeti 1.2 TSI and 2.0 TDI CR 81/103 kW

aangepast door Polypenko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ehh Polypenko dat heb ik ff over het hoofd gezien ..

Maar ga er maar vanuit dat het gaat passen en zoniet dan kijken of ik het op één of andere manier passend kan maken !

En anders zijn er genoeg 1,2 rijders hier die het dan willen overnemen

En we hebben ook nog een sf.nl waar je genoeg kwijt kunt !B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Affijn later besteld dan Rosinfield en eerder binnen, rare lui die tsjechen !

En hier dus wat foto's zoals hij kaal geleverd wordt

Had verwacht dat er een tube kit en een beschrijving bij had gezeten, maar deze ontbraken bij de spoiler !

Maar misschien dat Rosinfield het er wel bij heeft en dan gaan we maar eens mailen met Superskoda

En onderstaand dus de foto's zodat jullie die nog twijfelen een beter idee krijgen wat het product precies inhoudt !

post-27-0-64953700-1303920461_thumb.jpg

post-27-0-50585500-1303920470_thumb.jpg

post-27-0-21697600-1303920479_thumb.jpg

post-27-0-25365700-1303920485_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spoiler wordt idd zonder kit of gebruiksaanwijzing geleverd.

Als het goed is is de mijn Spoiler morgen gespoten kreeg het advies

om Elch P1 Lijm te gebruiken (is tuig) maar wordt veel gebruikt om

oa. spoilers en sideskirt vast te kitten.

ik heb de binnenkant van de spoiler voor het spuiten opgeruwd en

vetvrij gemaakt. (dit i.v.m. een goede hechting)

pas de spoiler eerst op de achterdeur, gebruik bv. schilderstape

om af te bakenen waar de spoiler eindigt.

dak auto goed ontvetten (las ergens met een scotch brite pad, maar dan

heb je dus krassen en de lak wordt dof, maar je hebt dan wel een perfecte

aanhechting)

Ik ga zelf het dak goed ontvetten en dan de spoiler met de Elch p1

vastlijmen.

na 24 uur is de lijm goed uitgehard, als alterantief wordt ook ruitenkit

gebruikt.

foto's volgen.

http://www.caraccessoiresonline.nl/epages/61589289.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61589289/Products/RMD0236&ViewAction=ViewProductDetailImage

aangepast door Polypenko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ondanks dat het een mats prijsje voor jou was, wat was dan de niet mats prijs ?

Maw waar kunnen wij die nooit of winig gematst worden globaal dan op rekenen !

Want ben je in de arbeidsuren gematst of ben je in de lak gematst omdat er toevallig een Skoda van dezelfde kleur er stond met schade die weggespoten moest worden ?

Met alle respect maar ik gun je van harte dat je gematst bent maar wij mede Yeti spoiler eigenaars of aankomend eigenaars weten nu eigenlijk niet waar we ongeveer in euro's nog op kunnen rekenen

Nu zal dat voor mij niet zo'n probleem zijn want laat hem toch wel spuiten in kleur , maar er zijn ook Yeti eigenaren die voor ze bestellen graag een totaalplaatje financieel zien voor ze tot bestellen overgaan !

( de ene portemonee is meer gevuld dan de ander )

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dakspoiler is afgeleverd, op de buitenkant van de verpakking stond, dat het een "enlonged pipe" betrof, dus ik hield mijn hart vast bij het openmaken.

Maar het viel mee, keurig in Tsjechisch krantenpapier gestabiliseerd ( gelukkig niet het vervelende noppenfolie) kwam hij in 1 stuk te voorschijn.

Zonder lijm helaas.

Ik heb de aanbevelingen op dit forum opgevolgd en heb bij Brezand de ELch P1 lijm aangeschaft (€ 14)

Daarna pas een generale repetitie op de achterklep gedaan en kwam er eigenlijk toen pas achter, dat de spoiler HOL is.

Op zich is dat op zich niet zo erg, maar de gehele achterkant was OPEN.

Ik had verwacht, dat deze dicht zou zijn, vanwege een groter aanhechtingsvlak.

Dus alleen de ongeveer 1 mm dikke buitenrand en de binnenrand van het remlicht raken het metaal.

Ik laat dit nu even bezinken onder het genot van een 2 jaar oude witte wijn.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel hobbel de mijne was in noppenfolie en in grote doos en afgevuld met schuimfolie !

En geen petje erbij en geen lijm erbij

En heb hem even uitgepakt om te kijken naar eventueele schade en daarna weer ingepakt en weggezet

En dus nog niet gepast oid !

En nu nog even de kit bestellen en dan moet ik er achteraan vor offerte mbt het spuiten in kleur

Maar doordeweeks simpelweg geen tijd voor dus zaterdag maar eens ff langs de dealer en daar maar eens vragen of ze het kunnen laten doen en de eventueele kosten !

Want anders wordt het een tien jaren plan , want deze week komt er al niets van en volgende week mag ik België bezoeken voor een week met hotel !

Dus tsja wanneer wordt het dan ???

Maar het holle as mij ook al opgevallen en je zou hem af kunnen vullen met PUR schuim en daarna in model snijden, maar ja is het nodig ?

Polypenko heb ik nog niet met bericht hier gezien dat hij er onderweg is afgewaaid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe