Ga naar inhoud

Advies gevraagd xenon lampen op New Octavia


SkodaFrank
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi,

Graag advies ivm het vervangen van de H7 lampen door xenon lampen

Het enige aftermarket-merk dat ik als betrouwbaar vond is deze van Pilot.

Heb het intussen op mijn Honda Silverwing maxiscooter en heb nog geen moment spijt van de investering

Prijzig maar wordt op diverse fora als degelijk beschouwd

Wie heeft ervaring met de Pilot-kit en hoe verliep de plaatsing

Alvast dank voor de reacties

Skoda-groeten

Frank

Lint, Antwerpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier nog geen mensen gehoord die eigenhandig Xenon hebben geplaatst van het merk Pilot. Welicht dat Antera nog het meeste ervaring heeft wat in die buurt komt.

Vond ook net dit: http://www.skodaforu...page__hl__xenon

Octaviabas heeft er (andere set) dus ook ervaring mee, toepasselijk dat Octaviafrank dit vraagt :P

Even de zoekfunctie gebruiken op 'Xenon' leverde onder andere dat resultaat :)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Heb nog niet "concreet" met Antera afgesproken voor het aanpassen van de comfortfuncties met de VCDS op mijn New Octavia

ik zal hem ook zijn advies vragen inzake aftermarket xenon.

Het merk Pilot heb ik al eerder op andere fora gevonden.

Blijkbaar is dit merk betrouwbaar en afgaand op de aankoopprijs ook degelijk van kwaliteit

Ik hou jullie op de hoogte

Skoda-groeten

Frank uit Lint

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe